Tamir schreef:
(...)
Nee nee nee nee, niet doen. Het is zoveel leuker hier met jou erbij.
Zahara schreef:
(...)
Waarom denk je dat? Je wordt niet gehaat. Dat zou heel moeilijk zijn voor zo'n fantastisch persoon.
Trees schreef:
(...)
Be like the cat. I know its hard, but try to <3
En anders, weet je nog al die mensen die blij verrast waren toen je terug kwam! Ik en heel veel andere mensen zouden je echt missen als je weg zou gaan darling
I didn't ask for this sweeties, but thanks. <3 You guys are awesome. Ik ben niet van plan weer weg te gaan, maar soms heb ik wel het idee dat ik daar zoveel dingen veel simpeler mee zou maken. Gewoon constant je best doen voor alles, en dan wordt het niet gewaardeerd kost zo zijn tol. :c
Shawn schreef:
(...)
Er zijn altijd mensen die je minder gaan mogen, waarom weg gaan vanwege diegene als er hartstikke leuke mensen zijn waar je mee kan praten? ^-^
Ik weet dat je gelijk hebt, maar soms weegt het negatieve zwaarder, ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent. Soms is het gewoon vervelend dat als je goed probeert te doen maar niemand het ziet of dat het gewoon totaal genegeerd wordt, ondanks alle moeite die erin gestoken is. Soms is het gewoon vreselijk vermoeiend, maar ik neem aan dat iedereen zich wel in dat gevoel kan inleven.
I'm your little ray of pitch black.