Buurman_Mol schreef:
(...)
Zo klinkt het inderdaad minder erg. Maar mijn vrienden zijn echt zo anders dan bijvoorbeeld mijn studiegenoten, het zou niet echt klikken denk ik.
Maar ik ben trouwens ook altijd ver weg gebleven van studentenverenigingen, dus niet helemaal objectief. Op de een of andere manier kan ik er gewoon niet zo goed tegen hoe die groepjes werken (terwijl ik wel meerdere keren gevraagd ben)
bij mij komen er maar twee van mijn thuisthuisvrienden, omdat dat praktisch de enige zijn die mij echt nauw aan hart gaan. Mijn studievrienden zijn misschien wel anders, maar ik denk niet dat het echt een probleem is. Mijn beste vriendin kent al wat van de studievrienden en mijn beste vriend kan altijd nog met haar of met mijn zusjes chillen. Dit is waarschijnlijk het enige moment dat we alle drie op een plek zijn in anderhalf jaar, dus dit is echt een wereldkans (eerst zat ik in Aberdeen van januari tot mei, mijn beste vriendin zat van maart tot eind augustus in Australië, mijn beste vriend vanaf begin augustus tot 1 februari in Hong Kong en Azië. Mijn beste vriendin vertrekt dan de 10e februari naar Polen tot Juni, dus het is echt behoorlijk dramatisch allemaal.)
Ben zelf dus ook geen lid van studentenvereniging, maar heb echt best lang nagedacht over een behoorlijke corporale. Uiteindelijk zit ik nu alleen bij een studievereniging, heb ik al vijf commissies gedaan en ben ik ook behoorlijk tevreden.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.