• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ratonhnhake schreef:
    Rot een eind op GGD. Ik ben geen zielige puppy en ik moet geen schoolarts of weet ik het. Ok heb alles op een rijtje. Mijn jeugd was kut ja, maar dat is voorbij.

    Je kan er altijd met mij over praten <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over 3 dagen moet mijn essay af zijn, kijken hoelang ik dit nog kan uitstellen


    The Fairytale Happened

    Waarom ben je altijd zo emo


    i put the fun in funeral

    Hmmm nou, er is wel duidelijk iets veranderd hier. Misschien had ik dan toch nog liever af en toe een steek onder water, en dan wel de lieve knuffels die ik nu mis. Volgens mij heb ik echt nog maar twee of drie mensen hier die nog een fuck geven over mijn gevoelens :')

    Zou ik in mijn jogging naar de winkel gaan?


    What would Emma do?

    Ik was vandaag queen van de stoepranden bij rijles. Top. Gaat goed. :'D


    The truth is out there.

    Hoe kan ik me veilig bij je voelen als je niet eens steunende berichten naar me kan sturen? Ik krijg alleen maar kortaf, koude berichten als ik down ben. Hoe moet ik me daar ooit veilig bij voelen?


    † Love? I want to sleep.

    Ik kan niet wachten tot ik deze opleiding heb afgerond. Wauw, ik ben zo dicht bij het eind. Deze vakantie gaat het beste ooit worden. Niet omdat ik bijzondere dingen ga doen, maar omdat ik dan eindelijk weet dat ik verlost ben. :')

    Zahara schreef:
    (...)
    Je kan er altijd met mij over praten <3


    Thanks c: Dat vind ik echt ontzettend lief van je <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ein-de-lijk internet en TV in mijn kamer. :')


    Caution first, always.

    Ben ik de enige die vindt dat die hartjes smiley (<3) ongelofelijk lijkt op een heel eng gezichtje?


    What would Emma do?

    Zo'n moment waarop je je realiseert dat je al drie dagen echt helemaal niets doet en je weet je dat je eigenlijk echt iets zou moeten doen maar geen flauw idee hebt wat dan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pterodactyl schreef:
    Ben ik de enige die vindt dat die hartjes smiley (<3) ongelofelijk lijkt op een heel eng gezichtje?


    Even serieus, ik heb een halve minuut naar dat hartje staan staren en ik zie het echt niet. Hoe zie je daar een gezicht in? :')

    Trees schreef:
    (...)

    Even serieus, ik heb een halve minuut naar dat hartje staan staren en ik zie het echt niet. Hoe zie je daar een gezicht in? :')


    De < is een vreemd mondje en de 3 zijn twee toegeknepen oogjes. Ik heb heel lang niet begrepen wat dat eigenlijk betekende :'D


    What would Emma do?

    Ik wil hier wel over praten, maar ook weer totaal niet, en ik heb geen zin om er uit mezelf ineens over te beginnen, en ik ben gewoon triest.


    Caution first, always.