Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,
Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden.
Waar?
Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.
Wat?
De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.
Wanneer?
Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.
Wie?
Zeker
* Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
* Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
* Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
* Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
Salaryman - Sam - 24
Brynjolf - Laura - 22
* Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober
Misschien
* Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
* Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
(Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum
* = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten
Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
Naam:
Leeftijd:
Ik kom: zeker/misschien
Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?
[ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan