Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
KyloRen schreef:
Ik wil een viool en viool kunnen spelen. Ik ga morgen kijken of ik een viool kan kopen. Want 2016 wordt een jaar van impulsieve - maar leerzame en interessante keuzes maken.
Whao nee! Doe dat niet! Een viool is giga duur. Het beste kun je eerste een viool huren bij een vioolbouwer.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
Stage is leuk qua plek en werkzaamheden, maar ik word gewoon niet met respect behandeld. Geen idee of overleg wat uit gaat halen... Ik denk dat ik maar vast om me heen moet gaan kijken voor een andere plek
Just like a moth drawn to a flame
Oh, you lured me in, I couldn't sense the pain
Your bitter heart cold to the touch
Now I'm gonna reap what I sow
I'm left seeing red on my own
Why do you play me like a game?
Always someone else to blame
Careless, helpless little man
Someday I might understand
There's not much more to say
But I hope you find a way
Whao nee! Doe dat niet! Een viool is giga duur. Het beste kun je eerste een viool huren bij een vioolbouwer.
Ik doel ook niet meteen op een ding van duizend euro hoor haha.
Nouja ik heb er sowieso nog niet de volle verstand van dus ik ga eerst langs mijn lokale muziekwinkel. ^^