Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Awe, maar het klinkt wel vreselijk schattig dat ze op vakantie is, haha. Maar duren je examens nog lang dan? Anders je vriendin gewoon dwingen veel filmpjes en foto's te sturen, dat doet mij stiekem altijd goed.
Ja, deze foto komt van bij die vriendin, maar mijn examens duren van midden december tot eind januari en ik ga pas terug op kot na de eerste week van februari. Dan gaat ze terug mee ^^
Ja, deze foto komt van bij die vriendin, maar mijn examens duren van midden december tot eind januari en ik ga pas terug op kot na de eerste week van februari. Dan gaat ze terug mee ^^
Oh awe... in dat geval wens ik je veel sterkte. Alles duurt te lang als het om huisdieren gaat naar mijn mening. Maar ik vind het echt een mooierd, ondanks dat ik niet zo bekend ben met schildpadden en zo. Mijn vriend wil er graag één, verder dan dat ben ik niet echt. x:
Oh awe... in dat geval wens ik je veel sterkte. Alles duurt te lang als het om huisdieren gaat naar mijn mening. Maar ik vind het echt een mooierd, ondanks dat ik niet zo bekend ben met schildpadden en zo. Mijn vriend wil er graag één, verder dan dat ben ik niet echt. x:
Ik zou zeggen dat hij ook voor een landschildpadje gaat, want als je een waterschildpad koopt, ga je uiteindelijk veel duurder uitkomen. En uiteraard nooit naar een dierenwinkel, maar naar een kweker gaan ^^
Ik zou zeggen dat hij ook voor een landschildpadje gaat, want als je een waterschildpad koopt, ga je uiteindelijk veel duurder uitkomen. En uiteraard nooit naar een dierenwinkel, maar naar een kweker gaan ^^
Oh, thanks. c: Jaa, sinds onze hamsters ben ik ook geen fan meer van dierenwinkels. Volgens mij zit hier ergens wel een goede kweker in de buurt, dus wie weet bezitten we er binnenkort eentje, haha. Nu weet ik tenminste al iets meer, want het zijn wel leuke beestjes natuurlijk.