Oké, ik woon in een studentenhuis waarin iedereen een eigen keuken en badkamer heeft. Er is dus geen gemeenschappelijke ruimte waardoor je de rest nooit ziet. Inmiddels heb ik iedereen wel een keer gezien (ik woon er nu ook 5 maanden, dus dat mag ook wel), maar het blijft heel ongemakkelijk om iemand tegen te komen. Ik ga ook nooit weg als ik hoor dat iemand op de gang is, dan wacht ik wel even of het moet écht niet anders kunnen. Het is niet eens zo dat ze niet aardig zijn, ik weet alleen nooit wat ik moet zeggen.
Het probleem nu is alleen dat ik niet anders kan, ik heb namelijk een pakketje voor iemand aangenomen die niet thuis was en nu zit ik er dus mee. Ik dacht, nou, ik hang netjes een briefje op de voordeur, kijk ik net, is het briefje weg. En ik ben niet weg geweest vandaag. Dus nu ben ik bang dat ik dadelijk iemands pakketje onbewust heb gekidnapped en ik weet niet welke kamer van haar is en ik wil al helemaal niet iedereen langs om erachter te komen.
Eghhhhh. Frustraties met mezelf. Sorry voor mijn onzin topic trouwens, ik hoopte dat iemand zich erin zou herkennen zodat ik me iets normaler voel. x'd
When time and life shook hands and said goodbye.