• Een hele lange tijd interesseerde Harry Potter mij niks, ik weigerde naar de films te kijken.
    Maar nu geraak ik toch wel geïnteresseerd erin.
    Nu,zou ik dus graag boeken willen lezen.
    Maar daarvoor moet ik eerst weten hoe het eerste boek heet.
    Zouden jullie lieve quizlettertjes willen zijn en mij het vertellen?

You are my piece of paradise.

Welkom in de magische wereld van Harry Potter! Je geraakt er oprecht nooit meer weg.(:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    Welkom in de magische wereld van Harry Potter! Je geraakt er oprecht nooit meer weg.(:

Neveeerrrrrr (pirate)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Al die sentimentele berichtjes hier. Ik wil niet weten wanneer jullie straks allemaal kinderen krijgen en vervolgens de namen "Fred", "Ginny", "Hermoine", "James", "Sirius", "George", "Ron" & "Harry" uit als bonenplantjes uit de grond schieten. (krul)
    Dán voel ik me pas écht oud, denk ik. God, nee, dat voelde ik me afgelopen zaterdag al. Twintig doet iets met je, niet positief.
    Aan de topicmaakster & alle anderen die net in het avontuur gaan duiken: veel plezier!

Deep inside, I've never felt alive

Criostal schreef:
    Ik was ook van plan ze te lezen als ik klaar ben met mijn huidig boek ^^

Don't walk. Run, you sheep, run.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Neveeerrrrrr (pirate)

Niet dat je dat ook maar zou willen.=3

You were born original, don't die as a copy.

Ik verafschuw de Harry Potter boeken nog steeds (maar dat krijg je als je als 5-jarige verplicht wordt om at random boek 4 of 5 (weet niet meer welke het precies was, in ieder geval niet een van de eerste of de laatste) te lezen). Heb een trauma ofzo eraan haha, ik weiger de boeken te lezen of de films te kijken, maar misschien dat dat ooit nog veranderd.

Veel plezier met lezen in ieder geval!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ProngsPotter schreef:
    (...)

Hahaha, ook echt al die her's erbij :'D
    Ik heb de de steen der wijzen echt zo'n twintig keer gelezen? Echt heel, heel erg vaak. En daarbij heb ik hem ook nog eens voorgelezen, dus ik ken hem echt bijna he-le-maal uit mijn hoofd :'D

Ik luisterde altijd als ik niet kon slapen de luisterboeken dus ik kan hem letterlijk dromen.
    Ja, een her is niet genoeg. :')

"Ignite, my love. Ignite."

Peralta schreef:
    Al die sentimentele berichtjes hier. Ik wil niet weten wanneer jullie straks allemaal kinderen krijgen en vervolgens de namen "Fred", "Ginny", "Hermoine", "James", "Sirius", "George", "Ron" & "Harry" uit als bonenplantjes uit de grond schieten. (krul)
    Dán voel ik me pas écht oud, denk ik. God, nee, dat voelde ik me afgelopen zaterdag al. Twintig doet iets met je, niet positief.
    Aan de topicmaakster & alle anderen die net in het avontuur gaan duiken: veel plezier!

Dat zijn best normale namen, ik zou mij pas zorgen gaan maken als mensen hun zoon "Draco" gaan noemen.

Maar ik snap best wat je bedoelt, maar dat is nog altijd beter dan Larry. If you know what I mean.

Physics is awesome

Ik hoop dat ik hem volgende keer wél vind in de Bib

You are my piece of paradise.

SPECS schreef:
    (...)

Niet dat je dat ook maar zou willen.=3

Hahahha, nee klopt :Y)

“Mr. and Mrs. Harry-Potter-Fans, of number four Privet Drive, were proud to say that they were perfectly normal witches and wizards, thank you very much.”

Forever and Always (:

Castianna schreef:
    (...)

Dat zijn best normale namen, ik zou mij pas zorgen gaan maken als mensen hun zoon "Draco" gaan noemen.

Maar ik snap best wat je bedoelt, maar dat is nog altijd beter dan Larry. If you know what I mean.

"Voldemort, het is tijd om naar school te gaan!"

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:

I wanna be a wizard!

Debbaut schreef:
    (...)

Omy :W
    Thank you veryy much for this post

Ik denk niet echt dat het iets voor jouw is eignelijk, miss zit ik er helemaal naast hoor. Maar je lijkt me niet echt het type ervoor, maar nooit geschoten is altijd mis, zoals iedereen zegt:

'Welkom in de magische wereld van Harry Potter. Je komt er nooit meer weg'

Nooit meer (duivel)
    (als je het leuk vind, overtuig Kiki er dan ook van XD)

i wanna die with you once or twice.

Debbaut schreef:
    (...)

Vraag mij af of zijn juf/meester niet in lachen uit barst, ik zou echt keihard moeten lachen, denk ik.

Physics is awesome