• ik kreeg dus mis. een sidekick nou het mag nog steeds voor een dilemma want ;;
    - dat ding is best wel BIG en past dus nie in mijn broekzak dus fcking onhandig voor sgool
    - hij is 200 eurie fsoe en ik moet mee betalen en ben bijna blutt maar daar kank nog wel onderuitkomen
    - er sit geen garantie op

    dus wat vinden jullie
    kopen ? of tog laten zitten ?


    We can only learn to love by loving.

    koopen x]


    Crack a bottle

    ik kreeg dus mis. een sidekick nou het mag nog steeds voor een dilemma want ;;
    - dat ding is best wel BIG en past dus nie in mijn broekzak dus fcking onhandig voor sgool
    - hij is 200 eurie fsoe en ik moet mee betalen en ben bijna blutt maar daar kank nog wel onderuitkomen
    - er sit geen garantie op

    dus wat vinden jullie
    kopen ? of tog laten zitten ?

    Ik heb een vraag...
    Werkt ie ook in nl/be?
    Kan je sms/ belle?
    Thnx

    (...)
    Ik heb een vraag...
    Werkt ie ook in nl/be?
    Kan je sms/ belle?
    Thnx


    hij werkt volgens die gast die se verkoopt wel alleen geen internet daarvoor heb je peperduur abbo nodig vn Sidekick


    We can only learn to love by loving.

    Kzou het laten eiglijk ik bedoel waar laat je dat ding als het niet in broekzak past ?
    Je kan toch moeilijk juist voor je sidekick fzo een handtas overal meer naartoe nemen :P
    En ook geen garantie is kut >.<

    ik zou zeggen niet doen. ^^
    en daarnaast ook verder geen topics over openen [dit is je derde]

    Anw, kans dat je óf wordt opgelicht, óf dat het stuk gaat zijn erg groot, en aangezien je geen garantie hebt.
    Daarnaast vind ik zo'n ding echt te groot. Maybe wel stoer ofzo maar echt nodig is het niet, vind ik dan.

    'k zou em niet kopen.
    Maarja ik betaal nu eenmaal geen 200 euro voor iets waar ik alleen maar moet mee bellen en sms'en.

    En het feit dat er dan geen garantie op zit, en niet in je broekzak past :/
    Ik zou het niet doen als ik jou was!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet doen dan

    ik zou het niet kopen....

    x myy

    ik zou zeggen niet doen. ^^
    en daarnaast ook verder geen topics over openen [dit is je derde]

    Anw, kans dat je óf wordt opgelicht, óf dat het stuk gaat zijn erg groot, en aangezien je geen garantie hebt.
    Daarnaast vind ik zo'n ding echt te groot. Maybe wel stoer ofzo maar echt nodig is het niet, vind ik dan.


    oke was ook nie egt mijn bedoeling om meer te maken xP


    We can only learn to love by loving.

    ik zou het niet doen!


    i need you like a heart needs a beat.

    Jammer maar helaas, ik zou het ook niet doen ._.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet kopen.
    Ja, ze zijn leuk voor de heb, maar weet je wie ze hebben? Mensen die bakken geld verdienen en die gebruiken ze ook alleen maar voor fotoshoots en filmpjes.
    Dat garantie gedeelte kan me niks schelen, want dat kreeg ik ook niet op mijn mobieltje. En meestal zijn alle mobieltjes wel goed.
    Ken jij mensen persoonlijk die ze hebben? Anders vraag je aan hun of die mobieltjes goed zijn. Zo nee, dan zou ik er een nemen van een merk die meer mensen hebben.
    En 200 euro... En als hij kapot gaat dan is het zonde van het geld van jou/je ouders.

    (...)

    hij werkt volgens die gast die se verkoopt wel alleen geen internet daarvoor heb je peperduur abbo nodig vn Sidekick

    Waar ergens koop je die?
    (Ik krijg er mss ook een ^^)

    Koop gewoon een koelkast, die zijn stoer, en ben je meteen keiorgineel, en dan maar hopen dat het niet een nieuwe stijl word en iedereen ovre een week ook eentje heeft.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Koop gewoon een koelkast, die zijn stoer, en ben je meteen keiorgineel, en dan maar hopen dat het niet een nieuwe stijl word en iedereen ovre een week ook eentje heeft.^^


    Jaah <3


    I found myself in Wonderland.