• Hoi mensjes, een vriendin en ik hebben een soort van vragenlijst gemaakt over fandoms voor een opdracht van school. Wij vroegen ons af of jullie hem wilde invullen, het zou ons heel erg helpen.

Hier is de link: https://docs.google.com/forms/d/12zlyZJG2dVpo1p4zGNMGGbanCWYrU_wrHdHxaowueXk/viewform?usp=send_form

Alvast bedankt voor jullie hulp! Als er vragen zijn kunnen jullie die gewoon stellen.

PS. We hebben dit al een keer eerder geplaatst, maar we hebben nog wat meer reacties nodig voor ons onderzoek 😊

[ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 18:03 ]

ingevuld

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

-> Titel aangepast, je emoticon werkt niet.

I am an idiot, I move.

Ingevuld! Als je rare antwoorden ziet, zijn ze van mij, aangezien ik niet zo'n fandomnerd ben. Behalve van Star Wars.
    Ik kon het overigens niet laten om dit te doen:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Saturnine schreef:
    Ingevuld! Als je rare antwoorden ziet, zijn ze van mij, aangezien ik niet zo'n fandomnerd ben. Behalve van Star Wars.

Ook ingevuld, en inderdaad ook Jon Cena ingevuld. Hahah

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Daggers schreef:
    (...)

Ook ingevuld, en inderdaad ook Jon Cena ingevuld. Hahah

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik heb 'm ingevuld. (:

Caution first, always.

Tamir schreef:
    Ik heb 'm ingevuld. (:

26 - 02 - '16

Saturnine schreef:

Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam :'D

Seasons will change, but I shall remain

Als het John was had ik ook Cena ingevuld. Maar daar dacht ik pas aan nadat ik hem verstuurd had. Jon Snow knows nothing (:
    Ik ken amper iets van al die fandoms, met dank aan 9gag heb ik toch alles kunnen invullen, Lol.

[ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:50 ]

Ingevuld! ^^

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

Saturnine schreef:

Wat hou ik toch van je :')

"Ignite, my love. Ignite."