• De stelling van deze week luidt:
    Schoolreglementen zijn te streng.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @Melissa: Precies :') Die regel is echt fucked up, want je moet dus elke dag al je boeken meesleuren omdat die niet op school mogen blijven :')

    O.O Zulke lange shortjes zijn echt "not done" :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    @Melissa: Precies :') Die regel is echt fucked up, want je moet dus elke dag al je boeken meesleuren omdat die niet op school mogen blijven :')

    O.O Zulke lange shortjes zijn echt "not done" :'D


    Ik draag shorts die tot aan mijn knie komen :W
    Omdat ik mijn bovenbenen te dik vind om kortere te dragen, maar oké.


    26 - 02 - '16

    Painkiller schreef:
    @Melissa: Precies :') Die regel is echt fucked up, want je moet dus elke dag al je boeken meesleuren omdat die niet op school mogen blijven :')

    O.O Zulke lange shortjes zijn echt "not done" :'D


    Jouw directie heeft het doel achter een locker nog niet echt door, denk ik. :'D
    I know, ik droeg gewoon geen shorten meer om die reden. :') En er werd ook serieus wat van gezegd als ze het 'te kort' vonden. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik dit zo lees zijn de Belgische scholen volgens mij een stuk strenger dan de Nederlandse scholen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik heb er geen problemen mee. Het is voornamelijk ingesteld zodat de leerlingen stil worden en de leraar de les kan beginnen met een begroeting.
    Wij zijn soms iets té sociaal met leraren :'D Ik heb over het algemeen wel een goede band met al mijn leerkrachten en kan een gesprek houden zonder dat het gênant wordt.

    De enige regel waar ik een probleem mee heb is dat wij onze lockers niet mogen gebruiken buiten de schooluren. Lol, waarvoor dient een locker dan nog? :')
    Die regel breek ik natuurlijk gewoon xd Maar blijkbaar controleert de school ale lockers en gooit die de inhoud eruit in de vuilnisbak. Wat een rot regel :'D Tot nu toe ben ik nog niet betrapt (A)


    Je mag je boeken niet in je locker laten liggen? Wat is het praktisch nut van een locker als je je boeken er niet in mag laten liggen? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jouw directie heeft het doel achter een locker nog niet echt door, denk ik. :'D
    I know, ik droeg gewoon geen shorten meer om die reden. :') En er werd ook serieus wat van gezegd als ze het 'te kort' vonden. D:


    Oh, bij ons moeten onze onderstukken 'tot vier horizontale vingers boven de knie' komen. Korter mag niet. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 20:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Wat?


    Foute topic!


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Foute topic!


    Oh, ik zie nu pas dat je je reactie verwijderd hebt. Heb je liever dat ik de inhoud van de mijne ook verwijder?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat 'gedoe' over die mobiele telefoon kan ik best snappen. Bij mij op school werd het verboden om ze tijdens repetities en SO's in je broekzak of in je buurt te hebben. We moesten ze in een bak leggen voordat de toets begon. Dat snap ik wel, want die regel is ingesteld toen bleek dat iemand tijdens de toetsen antwoorden door speelde naar anderen via een whatsapp groep.

    Ik moest een keer een uur nablijven omdat ik checkte hoe laat het was. Derde dag in de brugklas. Dat is toch wel streng.

    Goh, waar ik naar schol ging mocht het bij mij betreft nog wel heel wat strenger. Dat hangt echt van school tot school af ook


    Ex astris, sciencia

    Debbaut schreef:
    Ons schoolreglement is streng, maar wordt lang niet zo opgevolgd door de leerkrachten en begeleiding als zou moeten.

    Bij vechten staat er bijvoorbeeld permanente schorsing. Het zwaarste dat werkelijk wordt gegeven is twee keer strafstudie/nablijven.

    En wij mogen direct naar de klas, geen rijen!^^


    Ik ben eens moeten nablijven omdat de AD ons betrapt had op 'rondhangen in de gangen' :W

    Het vreemdste vond ik toch altijd het feit dat de shorts absoluut niet korter mochten zijn dan een hand boven de knie, maar dat wanneer iemand zo'n diepe decolleté had dat haar vorsten er bijna uitvielen er niets over werd gezegd, want 'daar stond niets over in het schoolreglement.' Right.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bij ons mogen de hogere jaren buiten tijdens de middagpauze, we mogen gewoon direct naar de klas en shortjes mogen tot drie vingers boven de knie.

    Piercings mogen we wel niet en op je mobiel zitten op het schoolplein mag ook niet, maar ik doe het toch :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    ik vind dat 'piercings mogen niet' gedoe zo raar. je ouders en jij (als je daar oud genoeg voor bent) zijn toch degenen die daar over gaan? ik zie niet zo goed wat de leerprestaties tegengaat aan een piercing.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    ik vind dat 'piercings mogen niet' gedoe zo raar. je ouders en jij (als je daar oud genoeg voor bent) zijn toch degenen die daar over gaan? ik zie niet zo goed wat de leerprestaties tegengaat aan een piercing.

    Mee eens. Ook dat hele "shorts mogen niet want dan raken de jongens afgeleid" gedoe, zo seksistisch (juiste woord?) :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...