• ... tussen Agent P en Agent C. Dat is wat ik net heb gefotografeerd. (bloos)

Dus, eh. Wat voor dingen moeten jullie huisdieren doorstaan voor foto's? Of wat voor dieren zien jullie graag met hoedjes? :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dat ziet er lief uit C:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

2 cute 2 handle

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Wat schattig! (:

What would Emma do?

Agent C van Agent Cavia? Of zit ik er helemaal naast qua gokken op van waar het komt? :') In elk geval is het wel super leuk, haha.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Agossie, wat ontzettend schattig! (bloos)

"Take my advice; I don't use it anyway."

Meestal hoeven ze vrij weinig te doen. Ik neem vaak foto's van mijn katten als ze schattig bij elkaar liggen of juist heel raar. Soms dan til ik m'n katten wel eens op en doe ik rare dingen me hun pootjes. Maar dingen als hoedjes doe ik dan weer niet, haha!
    Moet wel toegeven dat ik laatst muntgeld op m'n poesje haar hoofd aan het balanceren was, maar dat kreeg ik niet op de foto. :')

Leuke foto's trouwens, vergeet ik helemaal te zeggen. Omfg, wat een schatje!

[ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 1:09 ]

Danmarks Dynamite.

Schattig (:

16 - 09 - '17

Geweldig (:
    Voor mij hoeven ze ook weinig te doen,behalve er zijn. Al komt er soms wel en toothless of grumpy cat knuffel voorbij (:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Bjergsen schreef:
    Dat ziet er lief uit C:

26 - 02 - '16

Probie schreef:
    Agent C van Agent Cavia? Of zit ik er helemaal naast qua gokken op van waar het komt? :') In elk geval is het wel super leuk, haha.

Ja, dat was wel mijn gedachte. :Y)
    Hoewel het dan bij nader inzien misschien Agent G had moeten zijn, van guinea pig, want platypus is immers ook niet erg Nederlands.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Hummies schreef:
    Meestal hoeven ze vrij weinig te doen. Ik neem vaak foto's van mijn katten als ze schattig bij elkaar liggen of juist heel raar. Soms dan til ik m'n katten wel eens op en doe ik rare dingen me hun pootjes. Maar dingen als hoedjes doe ik dan weer niet, haha!
    Moet wel toegeven dat ik laatst muntgeld op m'n poesje haar hoofd aan het balanceren was, maar dat kreeg ik niet op de foto. :')

Leuke foto's trouwens, vergeet ik helemaal te zeggen. Omfg, wat een schatje!

Moneycat! Jammer dat het niet is gelukt daar een foto van te maken, haha. ^^

Einar schreef:
    2 cute 2 handle

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Wat leuk gemaakt (en creatieve naam bedacht)! c:

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Square schreef:
    (...)

Ja, dat was wel mijn gedachte. :Y)
    Hoewel het dan bij nader inzien misschien Agent G had moeten zijn, van guinea pig, want platypus is immers ook niet erg Nederlands.

Ik dacht dat de P van Perry kwam :W

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Hahaha geweldig! x)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •