• Dag lieve mensjes,

    Waarschijnlijk is het jullie niet ontglipt maar in januari verzorgt het Q Magazine Team voor de 3de keer de Q Magazine.

    Op een winterse dag (dat er maar heel stroef uit ziet) kwam Natas met het fantastisch idee om een groepje recensisten bij elkaar te sprokelen die bereid zijn om een handje toe te steken bij onze maandelijkse reviews die we aan jullie presenteren.
    Jahaaa! Je leest het goed. De Q Magazine zoekt een drietal leuke recensisten die bereid zijn om ons een handje te komen helpen. Deze drietal zullen als recensisten van de Q Magazine worden aangesteld en zullen jullie vermaken met hun leuke reviews.

    Zie je het zitten om ons te komen helpen en de naam van Q Magazine Recensent  met eer te dragen, dan ben jij de persoon die we zoeken.
    Natuurlijk hangt er dus wat enkele capaciteiten aanvast.
    Het enige wat we van ons Q Magazine reviewteam eisen is tijd. We verwachten natuurlijk dat je toch voor een tijdje in ons team wilt blijven. Geen honderde jaren maar toch voor een elle lange tijd. Hihi.

    Wat we nog verwachten is dat je reviews schrijft over boeken/series/story op Q. En Films. Elke maand kan je zelf kiezen welke review categorie jij die maand wilt verzorgen.
    Om de communicatie goed up to date te houden vragen we om bij je aanmelding jou Facebook erbij te vermelden. Zo kunnen ik (Aserah) en Filiz (Dodeka) een eigen recensiegroepje maken waar we elkaar te hulp kunnen schieten. Wij zijn inmiddels ook de personen die jullie met raad en daad zullen bijstaan.

    Alsdus:
    Wil je je aanmelden voor het QMagazine reviewteam dan kan je dit doen door een zelfgeschreven review te schrijven over:

    - Een boek dat je gelezen hebt.
    - Een film die je bij gebleven is.
    - Een story op Quizlet die super awesome is.
    Of
    - Een serie die ervoor gezorgd heeft dat je aan het beeldscherm zat vastgekluisterd.

    En dat je hiervoor tijd hebt en waarom je het leuk lijkt om in het team te zitten.

    1 Review stuur je door naar mij (Aserah) of Filiz (Dodeka) met daarin je echte naam, waarom je in het team wilt en of je tijd hebt, de link naar je facebook pagina en natuurlijk je Nickname van Q.

    De uitgekozen winnaars mogen dan vanaf eind Januari hun zelf als Recensenten van De Q Magazine Review team heten en de reviews die gewonnen hebben zullen jullie te lezen krijgen in onze nieuwe derde Q Magazine Editie.

    Deadline: Tot 15 januari om 12:00 (middag)

    Dikke winterseknuffels
    Q Magazine Team.


    One Who Travels A Higher Path.

    HalfBloodPrince schreef:
    damnit waarom wist ik dit niet eerder? -_-


    Je kan je nog steeds aanmelden. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Je kan je nog steeds aanmelden. (:


    I know maar tot morgen 12 uur? haal ik nooit van zijn leven


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    I know maar tot morgen 12 uur? haal ik nooit van zijn leven


    Ik heb je een gb gestuurd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Ik heb je een gb gestuurd.


    bedankt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."