Oh, dat probleem heb ik ook. Leraren zeggen zelfs ook tegen mij hoe volwassen ik ben voor mijn leeftijd. Daarom zijn mijn vrienden op Quizlet meestal ouder dan ikzelf en ik heb eigenlijk (en ik vind vijftien jaar voor Quizlet ook redelijk jong) geen problemen ondervonden.
Op school heb ik er niet veel last van. Ik probeer me wat aan te passen, maar eigenlijk zit ik wel in een redelijk volwassen groepje.
Nu, jij bent elf, toen ik dat was, zat ik in het zesde leerjaar. Je staat wat voor ten opzichte van je klasgenoten, maar dat wil niet meteen zeggen dat je volwassen bent. Begrijp me niet verkeerd, maar volwassen zijn houdt niet alleen in dat je achttien of ouder bent.
Als ik nu denk aan het omgaan met een elfjarige, ja, dat geef ik toe, dat schrikt me af. Maar ik denk dat het normaal is.
Je zegt zelf dat de jongens over "aparte" onderwerpen praten, maar meisjes praten daar ook over, hoor. Het feit is dat er een grote kloof zit tussen elf en vijftien, deels omdat jij nu de puberteit in gaat en ik deze uitga.
Ik begrijp best dat je je ouder voelt bij je leeftijdsgenoten Hoe zit de connectie tussen twaaf en dertienjarige?
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys