• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — [9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Gentlemen — [9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex


    T H E      F L O O R P L A N
    Addison Amelia Montgomery & Crispin Hawk Arena — Op verzoek
    Alexys Persephone Lilith Moriarty & Nataniel Juliano Reyes
    Hunter Benjamin Renner & Marnie Lacey Whyte
    Brittany Felicia Hale & Saffron Leighton Aaliyah Carpenter
    Bhaltair McQueen & Áedán Hades Moriarty
    Anastayia Magdalena Gagarina & Oliver Buster Montgomery
    James Helisco Mecley & Anush Hurik Nazaryan
    Kendall Renee Sotoris & Mikhail 'Misha' Endress
    Aiden Lewis Evans & Caitlin Angelina Yolin


    T H E      L I N K S
    Rollentopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:29 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mirin schreef:
    (...)

    Ik heb Nathaniel ook nog. Hij staat ook nog open voor andere relaties. Op dit moment heb ik:

    Crispin: Kunnen absoluut niet met elkaar omgaan
    Áedán: Kunnen absoluut niet met elkaar omgaan
    Alexis: FwB, meaningless maar wel goede vrienden

    Correct me if i'm wrong!


    Hm, wat voor sport gaat hij doen? Wellicht dat we daar iets mee kunnen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ja, ik weet niet echt een relatie voor de twee haha. Wellicht dat Jason een stille crush op haar heeft?

    Dat vind ik prima!

    @Stephanie, close/best vind ik helemaal goed ^^

    @Mirin, klopt helemaal c:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 20:07 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    @Ziegler Dat is dan goed. (:

    Verder zoek ik nog altijd relatie's voor Brittany ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    @Ziegler Dat is dan goed. (:

    Verder zoek ik nog altijd relatie's voor Brittany ?


    Ik denk niet dat James Brittany's type is haha, dus wellicht iets negatiefs?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat James Brittany's type is haha, dus wellicht iets negatiefs?


    Ja idd x) Ik weet wel niet meteen iets origineels. Jij ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Relaties Crispin.

    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Crispin heeft Alexys leren kennen via haar broer, Áedán, maar mag haar zeker wel. De jongeman vindt het altijd gezellig wanneer hij met haar (of met haar en haar broer) rondhangt, vooral wanneer ze samen aan het sporten zijn. Zo doen ze sowieso al aan surfen en rugby, al is hij er zeker van dat dankzij hen mentaliteit die lijst in grote schalen zal uitbreiden.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar zeker wel een leuke en aantrekkelijke dame vinden, maar ziet haar zeker niet als relatiemateriaal. Misschien wat onschuldig geflirt, maar verder dan dat gaat het niet echt. Buiten dat om helpt hun vriendengroep er echt niet bij, aangezien zij Cris en Ana als het perfecte koppel zien en hun best doen hen op een date te sturen.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin vindt haar zeker een aantrekkelijke dame, maar buiten dat om is het ook wel een beetje wat hen relatie is. Waarschijnlijk zal Crispin haar soms wel waarschuwen voor types zoals Hunter, al bedoeld hij het enkel goed.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Crispin zal haar zeker een aantrekkelijke jongedame vinden, en zal zeker wel met haar op kunnen schieten. Misschien dat Crispin een oogje op haar heeft, maar toch niet verwacht dat het wat wordt, dus het niet achtervolgd. Maar ik denk dat ze wel vrienden zullen zijn, misschien dat hun liefde voor koken hen bindt?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin beschouwd Áedán zeker wel als een goede vriend, en bovendien vindt de jongeman het leuk dat Áedán als een van de weinige interesse in zijn vogels toont. Ook heeft hij altijd plezier met de jongeman, of ze nou zijn zusje wat aan het leren zijn of dat ze gewoon samen wat aan het dollen zijn op een veld.

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Crispin zal zeker geen fan zijn van deze jongeman, alles behalve zelfs. Ondanks de frustraties die Cris opbouwt tegenover de man doet hij alles om vrede te behouden, aangezien hij beseft dat ruzie geen zin heeft. Het grootste probleem dat Cris heeft met Nat is dat hij vrouwen als vuil behandeld.

    • James Richardson —
          Crispin ontfermt zich ongeveer als een oudere broer over het jochie. Hij zal zijn best willen doen om de jongen wat socialer te maken en hem wat meer uit zijn schulp te trekken, al zal hij niet snel pushen hiermee. Misschien dat James hem helpt met een bepaald vak, dat ze elkaar zo hebben leren kennen?

    • Bhaltair McQueen —
          Crispin heeft in het verleden wat problemen met het joch gehad, en snapt nog altijd niet waarom dat nou precies is. Hij heeft hem daarom maar verder ontweken, wetende dat dat een verstandigere keus was dan ernaar vragen. Verder heeft hij geen haatgevoelens tegen de jongen, puur omdat hij inziet dat er wat gaande is.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Crispin en Hunter zullen zo hun momenten hebben waarmee ze kunnen binden, aangezien dat bij mannen soms zo vreselijk makkelijk gaat, maar zullen zeker geen vrienden zijn. Er is niet niet echt sprake van een vijandelijke relatie, als je het een naam moest geven waren het kennissen. Wanneer er niemand anders in de buurt zou zijn om mee te praten zou Crispin met hem praten.


    Relaties Bhaltair.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Bhaltair vindt het een leuke dame om te zien, maar zal niet op haar afstappen gezien hij te veel in zichzelf gekeerd is. Bovendien zou ze toch te hyperactief voor hem zijn, iets dat hij niet zo goed zou kunnen waarderen.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Bhaltair vindt haar een erg aantrekkelijke jongedame, al zal hij niet gauw op haar afstappen of iets dergelijks. Misschien dat zijn ogen soms wat te lang blijven hangen, maar buiten dat om zal er niet snel contact komen vanaf zijn kant.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Meer informatie nodig.

    • Brittany Falicia Hale —
          Bhaltair kent genoeg meiden als haar, en vindt het type vreselijk. In zijn ogen is zij gewoon weer een van die meiden die weet dat ze knap is, en er misbruik van weet te maken.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Bhaltair is zeker geen fan van het populaire groepje, en zal daarom niet snel te vinden zijn in de directe omgeving van Addison, tenminste niet als het aan hem lag. Maar als hij iemand zou moeten aanwijzen die hij het vriendelijkst vond van hen allemaal, was zij het geweest.

    • Áedán Hades Moriarty —
          Bhaltair zal hem wel mogen, maar zou niet gauw het lef hebben op hem af te stappen. Zijn drukte zal hem ook afschrikken, aangezien Bhaltair zelf een vreselijk rustig persoon is. Verder weet ik niet echt wat er mogelijk is voor de mannen eigenlijk?

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Bhaltair veracht deze man, al weet hij niet precies waarom. Misschien is het omdat hij zelf zo vroeger was, en dat hij het nu vanaf een afstandje kan zien. Telkens wanneer hij Nat ziet ziet hij zichzelf vroeger, en groeit zijn zelfhaat meer en meer.

    • James Richardson —
          Bhaltair zal James als een van de weinige personen op deze school wel mogen, al is een vriendschap met hem aangaan alles behalve makkelijk, en zal het James er veel tijd en moeite kosten om het vertrouwen en de vriendschap van Bhaltair te kunnen winnen.

    • Crispin Hawk Arena —
          Bhaltair is eens vreselijk tegen de jongeman uitgevallen toen hij een simpele vraag had gesteld,en durft hem sindsdien niet meer aan te kijken. Het was een van de zwakkere dagen geweest die Bhaltair had gedragen, en denkt er niet graag aan terug.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Bhaltair wordt als het ware vreselijk gekleineerd door de oudere jongen, wat zijn woede echt kan laten koken. Het zal niet gauw gebeuren dat Bhaltair antwoord, maar wanneer hij dat eenmaal doet zal het niet met woorden worden.


    Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb inmiddels? Enige toevoegingen of veranderingen zijn fijn, dit is zeker niet iets dat vast moet staan hoor. c: Mijn hersenen werken niet zo goed, dus creatieve relaties zijn voor nu gewoon over vanuit mijn kant. x:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 22:05 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Relaties Crispin.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Crispin heeft Alexys leren kennen via haar broer, Áedán, maar mag haar zeker wel. De jongeman vindt het altijd gezellig wanneer hij met haar (of met haar en haar broer) rondhangt, vooral wanneer ze samen aan het sporten zijn. Zo doen ze sowieso al aan surfen en rugby, al is hij er zeker van dat dankzij hen mentaliteit die lijst in grote schalen zal uitbreiden.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Ik geloof dat ik eens wat gezegd had, maar weet niet zeker of dat wel goed was. Deze moet nog besproken worden dus.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin vindt haar zeker een aantrekkelijke dame, maar buiten dat om is het ook wel een beetje wat hen relatie is. Waarschijnlijk zal Crispin haar soms wel waarschuwen voor types zoals Hunter, al bedoeld hij het enkel goed.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Crispin zal haar zeker een aantrekkelijke jongedame vinden, en zal zeker wel met haar op kunnen schieten. Misschien dat Crispin een oogje op haar heeft, maar toch niet verwacht dat het wat wordt, dus het niet achtervolgd. Maar ik denk dat ze wel vrienden zullen zijn, misschien dat hun liefde voor koken hen bindt?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin beschouwd Áedán zeker wel als een goede vriend, en bovendien vindt de jongeman het leuk dat Áedán als een van de weinige interesse in zijn vogels toont. Ook heeft hij altijd plezier met de jongeman, of ze nou zijn zusje wat aan het leren zijn of dat ze gewoon samen wat aan het dollen zijn op een veld.

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Crispin zal zeker geen fan zijn van deze jongeman, alles behalve zelfs. Ondanks de frustraties die Cris opbouwt tegenover de man doet hij alles om vrede te behouden, aangezien hij beseft dat ruzie geen zin heeft. Het grootste probleem dat Cris heeft met Nat is dat hij vrouwen als vuil behandeld.

    • James Richardson —
          Crispin ontfermt zich ongeveer als een oudere broer over het jochie. Hij zal zijn best willen doen om de jongen wat socialer te maken en hem wat meer uit zijn schulp te trekken, al zal hij niet snel pushen hiermee. Misschien dat James hem helpt met een bepaald vak, dat ze elkaar zo hebben leren kennen?

    • Bhaltair McQueen —
          Crispin heeft in het verleden wat problemen met het joch gehad, en snapt nog altijd niet waarom dat nou precies is. Hij heeft hem daarom maar verder ontweken, wetende dat dat een verstandigere keus was dan ernaar vragen. Verder heeft hij geen haatgevoelens tegen de jongen, puur omdat hij inziet dat er wat gaande is.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Crispin en Hunter zullen zo hun momenten hebben waarmee ze kunnen binden, aangezien dat bij mannen soms zo vreselijk makkelijk gaat, maar zullen zeker geen vrienden zijn. Er is niet niet echt sprake van een vijandelijke relatie, als je het een naam moest geven waren het kennissen. Wanneer er niemand anders in de buurt zou zijn om mee te praten zou Crispin met hem praten.


    Relaties Bhaltair.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Bhaltair vindt het een leuke dame om te zien, maar zal niet op haar afstappen gezien hij te veel in zichzelf gekeerd is. Bovendien zou ze toch te hyperactief voor hem zijn, iets dat hij niet zo goed zou kunnen waarderen.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Bhaltair vindt haar een erg aantrekkelijke jongedame, al zal hij niet gauw op haar afstappen of iets dergelijks. Misschien dat zijn ogen soms wat te lang blijven hangen, maar buiten dat om zal er niet snel contact komen vanaf zijn kant.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Meer informatie nodig.

    • Brittany Falicia Hale —
          Bhaltair kent genoeg meiden als haar, en vindt het type vreselijk. In zijn ogen is zij gewoon weer een van die meiden die weet dat ze knap is, en er misbruik van weet te maken.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Bhaltair is zeker geen fan van het populaire groepje, en zal daarom niet snel te vinden zijn in de directe omgeving van Addison, tenminste niet als het aan hem lag. Maar als hij iemand zou moeten aanwijzen die hij het vriendelijkst vond van hen allemaal, was zij het geweest.

    • Áedán Hades Moriarty —
          Bhaltair zal hem wel mogen, maar zou niet gauw het lef hebben op hem af te stappen. Zijn drukte zal hem ook afschrikken, aangezien Bhaltair zelf een vreselijk rustig persoon is. Verder weet ik niet echt wat er mogelijk is voor de mannen eigenlijk?

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Bhaltair veracht deze man, al weet hij niet precies waarom. Misschien is het omdat hij zelf zo vroeger was, en dat hij het nu vanaf een afstandje kan zien. Telkens wanneer hij Nat ziet ziet hij zichzelf vroeger, en groeit zijn zelfhaat meer en meer.

    • James Richardson —
          Bhaltair zal James als een van de weinige personen op deze school wel mogen, al is een vriendschap met hem aangaan alles behalve makkelijk, en zal het James er veel tijd en moeite kosten om het vertrouwen en de vriendschap van Bhaltair te kunnen winnen.

    • Crispin Hawk Arena —
          Bhaltair is eens vreselijk tegen de jongeman uitgevallen toen hij een simpele vraag had gesteld,en durft hem sindsdien niet meer aan te kijken. Het was een van de zwakkere dagen geweest die Bhaltair had gedragen, en denkt er niet graag aan terug.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Bhaltair wordt als het ware vreselijk gekleineerd door de oudere jongen, wat zijn woede echt kan laten koken. Het zal niet gauw gebeuren dat Bhaltair antwoord, maar wanneer hij dat eenmaal doet zal het niet met woorden worden.


    Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb inmiddels? Enige toevoegingen of veranderingen zijn fijn, dit is zeker niet iets dat vast moet staan hoor. c: Mijn hersenen werken niet zo goed, dus creatieve relaties zijn voor nu gewoon over vanuit mijn kant. x:


    I totally agree! ^^ Ik zal ook eens aan mijn relatie lijstje gaan beginnen.. Ik had ruzie met iTunes, dus dat schoot er een beetje bij in x:


    Faith is everything.

    Nia schreef:
    Relaties Crispin.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Crispin heeft Alexys leren kennen via haar broer, Áedán, maar mag haar zeker wel. De jongeman vindt het altijd gezellig wanneer hij met haar (of met haar en haar broer) rondhangt, vooral wanneer ze samen aan het sporten zijn. Zo doen ze sowieso al aan surfen en rugby, al is hij er zeker van dat dankzij hen mentaliteit die lijst in grote schalen zal uitbreiden.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Ik geloof dat ik eens wat gezegd had, maar weet niet zeker of dat wel goed was. Deze moet nog besproken worden dus.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin vindt haar zeker een aantrekkelijke dame, maar buiten dat om is het ook wel een beetje wat hen relatie is. Waarschijnlijk zal Crispin haar soms wel waarschuwen voor types zoals Hunter, al bedoeld hij het enkel goed.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Crispin zal haar zeker een aantrekkelijke jongedame vinden, en zal zeker wel met haar op kunnen schieten. Misschien dat Crispin een oogje op haar heeft, maar toch niet verwacht dat het wat wordt, dus het niet achtervolgd. Maar ik denk dat ze wel vrienden zullen zijn, misschien dat hun liefde voor koken hen bindt?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin beschouwd Áedán zeker wel als een goede vriend, en bovendien vindt de jongeman het leuk dat Áedán als een van de weinige interesse in zijn vogels toont. Ook heeft hij altijd plezier met de jongeman, of ze nou zijn zusje wat aan het leren zijn of dat ze gewoon samen wat aan het dollen zijn op een veld.

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Crispin zal zeker geen fan zijn van deze jongeman, alles behalve zelfs. Ondanks de frustraties die Cris opbouwt tegenover de man doet hij alles om vrede te behouden, aangezien hij beseft dat ruzie geen zin heeft. Het grootste probleem dat Cris heeft met Nat is dat hij vrouwen als vuil behandeld.

    • James Richardson —
          Crispin ontfermt zich ongeveer als een oudere broer over het jochie. Hij zal zijn best willen doen om de jongen wat socialer te maken en hem wat meer uit zijn schulp te trekken, al zal hij niet snel pushen hiermee. Misschien dat James hem helpt met een bepaald vak, dat ze elkaar zo hebben leren kennen?

    • Bhaltair McQueen —
          Crispin heeft in het verleden wat problemen met het joch gehad, en snapt nog altijd niet waarom dat nou precies is. Hij heeft hem daarom maar verder ontweken, wetende dat dat een verstandigere keus was dan ernaar vragen. Verder heeft hij geen haatgevoelens tegen de jongen, puur omdat hij inziet dat er wat gaande is.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Crispin en Hunter zullen zo hun momenten hebben waarmee ze kunnen binden, aangezien dat bij mannen soms zo vreselijk makkelijk gaat, maar zullen zeker geen vrienden zijn. Er is niet niet echt sprake van een vijandelijke relatie, als je het een naam moest geven waren het kennissen. Wanneer er niemand anders in de buurt zou zijn om mee te praten zou Crispin met hem praten.


    Relaties Bhaltair.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Bhaltair vindt het een leuke dame om te zien, maar zal niet op haar afstappen gezien hij te veel in zichzelf gekeerd is. Bovendien zou ze toch te hyperactief voor hem zijn, iets dat hij niet zo goed zou kunnen waarderen.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Bhaltair vindt haar een erg aantrekkelijke jongedame, al zal hij niet gauw op haar afstappen of iets dergelijks. Misschien dat zijn ogen soms wat te lang blijven hangen, maar buiten dat om zal er niet snel contact komen vanaf zijn kant.

    • Marnie Lacey Whyte —
          Meer informatie nodig.

    • Brittany Falicia Hale —
          Bhaltair kent genoeg meiden als haar, en vindt het type vreselijk. In zijn ogen is zij gewoon weer een van die meiden die weet dat ze knap is, en er misbruik van weet te maken.

    • Addison Amelia Montgomery —
          Bhaltair is zeker geen fan van het populaire groepje, en zal daarom niet snel te vinden zijn in de directe omgeving van Addison, tenminste niet als het aan hem lag. Maar als hij iemand zou moeten aanwijzen die hij het vriendelijkst vond van hen allemaal, was zij het geweest.

    • Áedán Hades Moriarty —
          Bhaltair zal hem wel mogen, maar zou niet gauw het lef hebben op hem af te stappen. Zijn drukte zal hem ook afschrikken, aangezien Bhaltair zelf een vreselijk rustig persoon is. Verder weet ik niet echt wat er mogelijk is voor de mannen eigenlijk?

    • Nataniel "Nat" Juliano Reyes —
          Bhaltair veracht deze man, al weet hij niet precies waarom. Misschien is het omdat hij zelf zo vroeger was, en dat hij het nu vanaf een afstandje kan zien. Telkens wanneer hij Nat ziet ziet hij zichzelf vroeger, en groeit zijn zelfhaat meer en meer.

    • James Richardson —
          Bhaltair zal James als een van de weinige personen op deze school wel mogen, al is een vriendschap met hem aangaan alles behalve makkelijk, en zal het James er veel tijd en moeite kosten om het vertrouwen en de vriendschap van Bhaltair te kunnen winnen.

    • Crispin Hawk Arena —
          Bhaltair is eens vreselijk tegen de jongeman uitgevallen toen hij een simpele vraag had gesteld,en durft hem sindsdien niet meer aan te kijken. Het was een van de zwakkere dagen geweest die Bhaltair had gedragen, en denkt er niet graag aan terug.

    • Hunter Benjamin Renner —
          Bhaltair wordt als het ware vreselijk gekleineerd door de oudere jongen, wat zijn woede echt kan laten koken. Het zal niet gauw gebeuren dat Bhaltair antwoord, maar wanneer hij dat eenmaal doet zal het niet met woorden worden.


    Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb inmiddels? Enige toevoegingen of veranderingen zijn fijn, dit is zeker niet iets dat vast moet staan hoor. c: Mijn hersenen werken niet zo goed, dus creatieve relaties zijn voor nu gewoon over vanuit mijn kant. x:


    Je had al inderdaad wat gezegd en ik had gezegd dat ik het goed vond :-)


    Voor iedereen: Anastaiya's mening over iedereen komt van het weekend aangezien ik de rest van de week het druk heb met school en selectie trainingen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 21:11 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MrsMessi schreef:
    (...)

    I totally agree! ^^ Ik zal ook eens aan mijn relatie lijstje gaan beginnen.. Ik had ruzie met iTunes, dus dat schoot er een beetje bij in x:


    Fijn om te horen! ;D

    Polovina schreef:
    (...)

    Je had al inderdaad wat gezegd en ik had gezegd dat ik het goed vond :-)


    Weet jij toevallig nog wat het was, want ik heb echt geen zin om dit topic nog eens door te spitten. Voor sommige dingen moest ik al vaker terug. Ik heb sowieso al twee personen die ik op me neem, dus help me out a bit. ;D En is die van Bhaltair ook goed? Want ik ben dan wel benieuwd wat zij van hem vindt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Weet jij toevallig nog wat het was, want ik heb echt geen zin om dit topic nog eens door te spitten. Voor sommige dingen moest ik al vaker terug. Ik heb sowieso al twee personen die ik op me neem, dus help me out a bit. ;D En is die van Bhaltair ook goed? Want ik ben dan wel benieuwd wat zij van hem vindt.



    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar wel mogen, denk ik. Het lijkt me ook wel leuk dat omdat ze beide populair zijn het misschien zo is dat hen vrienden hen pushen om te gaan daten of zo?

    Dit was de tekst :-)

    Ik vindt het goede en ik heb iets in gedachte dat ze hem er goed uit vindt zien en een little crush op hem heeft maar niet weet hoe ze het aanpakt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar wel mogen, denk ik. Het lijkt me ook wel leuk dat omdat ze beide populair zijn het misschien zo is dat hen vrienden hen pushen om te gaan daten of zo?

    Dit was de tekst :-)

    Ik vindt het goede en ik heb iets in gedachte dat ze hem er goed uit vindt zien en een little crush op hem heeft maar niet weet hoe ze het aanpakt.


    Oké, dan verwerk ik dat er even in. Thanks!


    I'm your little ray of pitch black.

    Addison's relaties

    • Crispin Hawk Arena — Addison beschouwt hem als één van haar beste vrienden, ze gaat zeker graag met hem om. Hetgeen wat hen bind, is hun gezamenlijke passie voor koken & eten. Ze vind hem zeker aantrekkelijk en ziet ook wel wat in hem, maar heeft hier nooit met een woord over gerept tegen Crispin. De enige die dit weet is Alexys, en dat is ook al een hele tijd geleden sinds ze het haar verteld heeft.
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — Alexys is al een aantal jaar een zeer goede vriendin van Addison. Zij is één van de weinigen die letterlijk alles van Addison weet, en ze is ook de eerste naar wie Addison toe zou gaan als ze ergens mee zit.
    • Áedán Hades Moriarty — Addison kent Áedán via Alexys, en vind hem geen onaardige jongen. Het enige wat ze nogal apart vind aan hem is het feit dat hij altijd een dier bij zichzelf in de buurt heeft.
    • Marnie Lacey Whyte — Ik heb meer info nodig x:
    • Eléonore Maely Anaïs Martin — Again, meer info nodig x:
    • Anastasyia Magdalena Gagarina — Addison heeft geen hekel aan haar, maar ze beschouwt haar ook niet echt als een vriendin. De reden hiervoor is, is dat Addison het niet altijd kan waarderen dat Anastasyia nogal grofgebekt kan zijn.
    • Brittany Felicia Hale — Ze zijn zeker bevriend, maar op een normaal level. Het is niet zo
    • Nataniel “Nat” Juliano Reyes — Addison waardeert deze jongen zeker, ze kan het alleen niet altijd waarderen wanneer hij precies zegt wat hij denkt. Verder heeft ze helemaal geen problemen met hem.
    • James Richardson — Ze heeft niet veel contact met James, en weet dus ook niet zo goed wat ze met hem aanmoet.
    • Bhaltair McQueen — Addison vind Bhaltair zeker aardig, en zal hem ook geen vlieg kwaad kunnen doen. Zeker niet zoals sommige anderen dat wel kunnen. Ze neemt het ook voor hem op als ze het merkt dat ze hem weer belachelijk lopen te maken.
    • Hunter Benjamin Renner — Hoewel Hunter erg charmant is, kan Addison het niet altijd waarderen hoe hij met vrouwen omgaat. Ze heeft in ieder geval geen hekel aan hem.


    Is iedereen het ermee eens?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 22:21 ]


    Faith is everything.

    @Polovina, ik heb dit er even van gemaakt;

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar zeker wel een leuke en aantrekkelijke dame vinden, maar ziet haar zeker niet als relatiemateriaal. Misschien wat onschuldig geflirt, maar verder dan dat gaat het niet echt. Buiten dat om helpt hun vriendengroep er echt niet bij, aangezien zij Cris en Ana als het perfecte koppel zien en hun best doen hen op een date te sturen.


    @MrsMessi, prima hoor! Nu heeft Cris een kookmaatje, yaaay. ;D En Bhaltair zal het niet altijd even goed kunnen waarderen als het voor hem opneemt, dat ze dat maar even in haar oren knoopt, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hi y'all! Ik ga zo Alexys' relaties uitschrijven, daarna wordt de kamerindeling + sportverdeling geregeld. Als je nog niet een pb'tje over een van die dingen hebt gestuurd lijkt dit me een goed idee, ik maak het om 16:30 bekend!


    + I might throw in a second girl

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 15:44 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    Hi y'all! Ik ga zo Alexys' relaties uitschrijven, daarna wordt de kamerindeling + sportverdeling geregeld. Als je nog niet een pb'tje over een van die dingen hebt gestuurd lijkt dit me een goed idee, ik maak het om 16:30 bekend!


    Ana is een danser dus zij sport buiten school activiteiten, ze heeft geen voorkeur in kamergenoten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina