• Hallo lieve creatieve monsters van me. Ik zoek een cover voor SOTY, aangezien ik nogmaals een poging ga wagen. Het heet Mijn hart nog bij het zomerhuis.

    Onder de Spoiler staat wat ik denk te gaan doen.

    Het is 1965, hartje zomer. Overal in Amerika genieten mensen van het weer en de vakantie. Vier jongens, bijna negentien, besluiten hun laatste geld uit te geven aan een strandvakantie in Oceanside (CA). De Vietnamoorlog is in volle gang en ze weten dat ze ieder moment opgeroepen kunnen worden. Wetend dat ze hun lot niet kunnen ontwijken besluiten ze nog een laatste keer met zijn vieren te genieten, voordat ze zichzelf in het dood en verderf storten, mijlen ver van huis. Maar dan is daar Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola die in het strandpaviljoen werkt en al hun harten sneller laat kloppen. Maar de oorlog sijpelt langzaam hun leven binnen en staat op het punt alles te ruïneren.


    Ik wil graag een cover die het jaren zestig strandgevoel uitstraalt, maar ook de dreigende oorlog verbeeld en de opinie van de jongens tegenover deze oorlog. Ik heb alvast drie plaatjes uitgezocht met het idee dat plaatje 1 meer de achtergrond zal worden en dat plaatje 2 en 3 dan deels op de voorgrond zullen komen. Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar andere plaatjes, maar dit is een beetje wat ik wil. Graag wil ik dat de titel erop staat, maar voor het lettertype heb ik nog niet echt een specifiek font in gedachten (misschien iets hoog en duns).

    Plaatje 1




    Plaatje 2 *hiervan kun je ook een deel gebruiken.



    Plaatje 3



    Ik zal hierbij 5 credits doneren aan degene die de cover maakt die ik het mooiste vind.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aaah heeel erg bedankt Lisa en Nina!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is misschien nog wel een wat simpelere en ik ga er denk ik sowieso nog eentje maken. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is misschien nog wel een wat simpelere en ik ga er denk ik sowieso nog eentje maken. (:



    Okay, deze vind ik echt heel mooi o:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Ik heb er de schaduw van een stel soldaten aan toegevoegd. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Meid, die titel - ik moet er een nieuw woord voor bedenken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Okay, deze vind ik echt heel mooi o:


    Bedankt (:


    Credendo Vides

    Aan alle mensen die hebben gezegd dat ze een poging zouden doen maar dat nog niet gedaan hebben, denken jullie dat jullie dat vandaag nog kunnen doen? Want ik wil heel graag een cover in gebruik gaan nemen vandaag!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Hij is erg eenvoudig dus om hem nog een beetje op te fleuren heb ik wat bloemen geblend die wel een sixties sfeertje hadden

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 22:12 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Okee, ik heb een keuze gemaakt en ik ga uiteindelijk voor de cover van KyloRen. Heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal. Er zat echt veel moois tussen.
    Ik stuur de credits zo snel mogelijk naar je op!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Okee, ik heb een keuze gemaakt en ik ga uiteindelijk voor de cover van KyloRen. Heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal. Er zat echt veel moois tussen.
    Ik stuur de credits zo snel mogelijk naar je op!

    Dankjewel! ^^

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik vind het alleen jammer dat ik geen feedback heb gekregen over mijn cover. Dat vind ik altijd wel fijn om te hebben zodat ik weet wat ik mogelijk kan/kon veranderen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik vind het alleen jammer dat ik geen feedback heb gekregen over mijn cover. Dat vind ik altijd wel fijn om te hebben zodat ik weet wat ik mogelijk kan/kon veranderen.


    Dat wil ik je wel geven hoor. Ik vond je cover erg mooi en heb hem dan ook serieus overwogen. Het lettertype sprak me niet zo aan, maar ik vond wel dat je echt mooie plaatjes had gevonden. Uiteindelijk heb ik mede voor een andere gekozen omdat het plaatje van de soldaat met War Is Hell (dus de oppositie tegen de oorlog) wel een belangrijke factor van het verhaal uitstraalde.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Dat wil ik je wel geven hoor. Ik vond je cover erg mooi en heb hem dan ook serieus overwogen. Het lettertype sprak me niet zo aan, maar ik vond wel dat je echt mooie plaatjes had gevonden. Uiteindelijk heb ik mede voor een andere gekozen omdat het plaatje van de soldaat met War Is Hell (dus de oppositie tegen de oorlog) wel een belangrijke factor van het verhaal uitstraalde.


    Oké, bedankt! (:


    Credendo Vides