• Nu ik een fanfictie wil schrijven over The next generation van HP, rijzen er steeds meer vragen. Dus ik wilde graag even weten hoe andere mensen hier over denken.

1. James Sirius Potter lijkt de ene keer bruin haar te hebben en de andere keer zwart haar te hebben, dus bruin of zwart?
    2. Hoe oud zou de tweeling (Lysander en Lorcan Scamander) van Luna ongeveer zijn?
    3. Heeft Rose Weasley nu rood of bruin haar?
    4. Is Victoire Weasley niet te oud om nog naar Zweinstein te gaan?
    5. Is Teddy Lupos niet te oud om nog naar Zweinstein te gaan?
    6. Zal Albus nu in Griffoendor of Zwadderich zitten?
    7. Zal Scorpius Malfoy nou in Zwadderich of Griffoendor zitten?

Ik zal nu ophouden voor het er teveel worden.

En ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Physics is awesome

Sensate schreef:
    (...)

Dankje.
    3. ik heb het laatste deel nooit helemaal uit gelezen, dus kan best ^. 6. Hoe ik het verhaal in mijn hoofd standaard voorstel. 7. haha.
    Uiteindelijk is het jou keuze natuurlijk^

3. Waarom niet? Weet je het dan wel van Fred?
    6. Op die manier.
    7. Hoe vaak ik wel niet ruzie met mezelf heb over dingen.

Physics is awesome

Castianna schreef:
    (...)

Is de kans dat Roos en Hugo geen rood haar hebben niet groter als Hermoine donker is qua huidskleur?

Aangezien ik donkere mensen met zwart haar, bruin haar en in sommige gevallen blond haar heb gezien, maar nog nooit met rood haar.

De kans is inderdaad kleiner, maar dan heb je ook nog altijd kans op een mutatie. Maar ik denk dat het in dit geval niet om kansen gaat, maar in de keuze van het Hoofd Casting, regisseur, Joanne zelf. (;

Deep inside, I've never felt alive

Teddy is geboren in april 1998, Albus Severus in 2006. Dus dat is makkelijk uit te rekenen. Victoire is in ieder geval geboren in 2000, maar misschien ook later. Om zo min mogelijk leeftijdsverschil aan te houden, zou ik stellen dat ze geboren is in 2000 zelf, op 2 mei om precies te zijn. Dat zou haar net twee jaar jonger maken dan Teddy. Blijkbaar wist ik dat niet zeker haha, ik ging even kijken waar ik het ook al weer vandaan haalt. Maar het is wel het meest logisch.

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Castianna schreef:
    (...)

3. Waarom niet? Weet je het dan wel van Fred?
    6. Op die manier.
    7. Hoe vaak ik wel niet ruzie met mezelf heb over dingen.

De films he. En ik ben halverwege ongeveer. Ik word alleen steeds emotioneel bij sommige namen. Fred o.a. Daarom lukt het me niet echt.^
    Het is ook wel lastig, maar zolang als j het consistent houdt zal het vast prima zijn! Het is tenslotte een fanfic, dus als iets een klein beetje afwijkt maakt dat minder uit.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Theroux schreef:
    Teddy is geboren in april 1998, Albus Severus in 2006. Dus dat is makkelijk uit te rekenen. Victoire is in ieder geval geboren in 2000, maar misschien ook later. Om zo min mogelijk leeftijdsverschil aan te houden, zou ik stellen dat ze geboren is in 2000 zelf, op 2 mei om precies te zijn. Dat zou haar net twee jaar jonger maken dan Teddy. Blijkbaar wist ik dat niet zeker haha, ik ging even kijken waar ik het ook al weer vandaan haalt. Maar het is wel het meest logisch.

Volgens wikipedia niet, volgens wikipedia is ze vernoemd naar de dag dat ze werd geboren 2 mei een jaar na de Slag om Zweinstein. Wikipedia zit er ook wel eens naast daar niet van, maar het is wel een logische verklaring voor haar naam, hoewel ze dan ook op 2 mei 2000 kan zijn geboren.

Physics is awesome

Hypnotise schreef:
    (...)
    De kans is inderdaad kleiner, maar dan heb je ook nog altijd kans op een mutatie. Maar ik denk dat het in dit geval niet om kansen gaat, maar in de keuze van het Hoofd Casting, regisseur, Joanne zelf. (;

Dat is waar, maar als ik mag kiezen dan hebben ze allebei rood haar.

Physics is awesome

Castianna schreef:
    (...)

Dat is waar, maar als ik mag kiezen dan hebben ze allebei rood haar.

Ik zou dat ook gewoon aanhouden nu, want dan houd je de meest gebruikte info aan. Desnoods geef je Rose roodbruin haar, haha.

Happy Birthday my Potter!

Sensate schreef:
    (...)
    De films he. En ik ben halverwege ongeveer. Ik word alleen steeds emotioneel bij sommige namen. Fred o.a. Daarom lukt het me niet echt.^
    Het is ook wel lastig, maar zolang als j het consistent houdt zal het vast prima zijn! Het is tenslotte een fanfic, dus als iets een klein beetje afwijkt maakt dat minder uit.

Ik kan het je niet helemaal kwalijk nemen, ik heb ook eerste de eerste film gezien voordat ik de boeken ging lezen.

Maar Scorpius in Griffoendor en Albus in Zwadderich is precies volgens Rowling. Ach ja, er zal wel wat meer niet kloppen uiteindelijk.

Physics is awesome

Castianna schreef:
    (...)

Volgens wikipedia niet, volgens wikipedia is ze vernoemd naar de dag dat ze werd geboren 2 mei een jaar na de Slag om Zweinstein. Wikipedia zit er ook wel eens naast daar niet van, maar het is wel een logische verklaring voor haar naam, hoewel ze dan ook op 2 mei 2000 kan zijn geboren.

Dat ze in 2000 of er na geboren moet zijn, moet volgens de engelse wikipedia, omdat ze anders niet meer op school zit in het jaar dat Albus naar Zweinstein gaat. Dus dat lijkt me iets logischer, dan wat de Nederlandse Wiki zegt.

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Lily_Evans schreef:
    (...)

Ik zou dat ook gewoon aanhouden nu, want dan houd je de meest gebruikte info aan. Desnoods geef je Rose roodbruin haar, haha.

Inderdaad. Dan heeft Rose nog iets van haar tante Ginevra.

Physics is awesome

Castianna schreef:
    (...)

Ik kan het je niet helemaal kwalijk nemen, ik heb ook eerste de eerste film gezien voordat ik de boeken ging lezen.

Maar Scorpius in Griffoendor en Albus in Zwadderich is precies volgens Rowling. Ach ja, er zal wel wat meer niet kloppen uiteindelijk.

Uiteindelijk maakt het ook niet erg veel verschil uit! Al lijkt het me lastiger als je het begin gemist hebt
    hm. Dta is wel een punt maar inderdaad, je kan ook niet alles weten. Uiteindelijk is het het beste dat het atm bij je verhaal past.

Theroux schreef:
    (...)

Dat ze in 2000 of er na geboren moet zijn, moet volgens de engelse wikipedia, omdat ze anders niet meer op school zit in het jaar dat Albus naar Zweinstein gaat. Dus dat lijkt me iets logischer, dan wat de Nederlandse Wiki zegt.

Daar heb je natuurlijk ook nog verschil tussen. Ik volg mijn eigen keuzes wel dan anders word ik gillend gek hiervan.

Physics is awesome

Sensate schreef:
    (...)
    Uiteindelijk maakt het ook niet erg veel verschil uit! Al lijkt het me lastiger als je het begin gemist hebt
    hm. Dta is wel een punt maar inderdaad, je kan ook niet alles weten. Uiteindelijk is het het beste dat het atm bij je verhaal past.

Maar ik heb het begin niet gemist, ik heb alle boeken gelezen en alle films gezien. Ik heb zelfs De vertelsels van Baker Bard en Fabeldieren en waar ze te vinden gelezen. Heb je trouwens al de trailer voor de film gezien van Fabeldieren en waar ze te vinden? Eddie Redmayne speelt de hoofdrol en sinds hij in Les Miserables heeft gespeeld, is hij een van mijn favoriete acteurs.

Physics is awesome

Castianna schreef:
    (...)

Maar ik heb het begin niet gemist, ik heb alle boeken gelezen en alle films gezien. Ik heb zelfs De vertelsels van Baker Bard en Fabeldieren en waar ze te vinden gelezen. Heb je trouwens al de trailer voor de film gezien van Fabeldieren en waar ze te vinden? Eddie Redmayne speelt de hoofdrol en sinds hij in Les Miserables heeft gespeeld, is hij een van mijn favoriete acteurs.

Dan toch ingehaald, aangezien je met het tweede deel begon toch? Die twee heb ik ook gelezen. En ik heb de traielr half gezien, toen ik met mijn huiswerk ebzig was., zag er bets cool uit! (":

1. James Sirius Potter lijkt de ene keer bruin haar te hebben en de andere keer zwart haar te hebben, dus bruin of zwart? Een beetje van beiden. Bruin, zwart haar
    2. Hoe oud zou de tweeling (Lysander en Lorcan Scamander) van Luna ongeveer zijn? Ik denk 12 of 13 jaar oud.
    3. Heeft Rose Weasley nu rood of bruin haar? In de films is ze roodharig, maar in de boeken geloof ik bruinharig.
    4. Is Victoire Weasley niet te oud om nog naar Zweinstein te gaan? Ik geloof dat Victoire nu vijftien is en in haar vijfde leerjaar zit.
    5. Is Teddy Lupos niet te oud om nog naar Zweinstein te gaan? J.K.Rowling had op 1 september 2015 een tweet geplaatst over dat James in Gryffindor was gekomen -sinds het zijn eerste jaar was- en dat Teddy, Headboy in Hufflepuff teleurgesteld was. Uit dit kun je op maken dat in dit jaar Teddy in zijn laatste jaar zit. Anders kan hij geen Headboy zijn.
    6. Zal Albus nu in Griffoendor of Zwadderich zitten? Albus zou ik als Slytherin zien.
    7. Zal Scorpius Malfoy nou in Zwadderich of Griffoendor zitten? Ik zie Scorpius veel eerder als Hufflepuff.

Maar als ik jou was zal ik gewoon de officiële leeftijden negeren en zo, dat is een stuk leuker, vind ik.

[ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 11:05 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded