Welkom bij Story of the Year 2016!
Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:
Waar vind ik de regels?
De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.
Waar kan ik terecht met vragen?
Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Peralta, Amphibian, Wiarda, Scribe, Reigns of Square.
Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.
Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
Hoofdprijs De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk. De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'. De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie. |
Troostprijs Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 30.000 40.000 woorden. Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie. Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen. Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen. |
- (Boekcover)
- Korte samenvatting
- Thema
- Link naar geactiveerde story
Voorbeeld:
Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.
Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
Vorig jaar was Lily_Evans de winnaar met haar story Schimmenspel.
(Archief)
praeteritum met War Changed Me
Fyrmester met A sky full of stars
Lucens met Gisteren
Clarick met De Oorlog in het Verschiet
Sonder met Masks, Capes and Undies
Pads met H_NGM_N
Clace met The Ereption.
Serenatamet Danse Macabre
xBloem met Warheroes | SOTY
SonOfGondor met And yet we die
Probie met Shalom
Einar met Mijn hart nog bij het zomerhuis
LilyWeasley met The prophecy of the princess
Amphibian met Beasts
Deelnemers binnen het thema Alternate Universe
Wijngaard met The Other Side
BengPeng met De 5 spirit wachters van de light
Imago met Verblind door liefde
Meiiore met Stroomafwaarts
Khezef met The Unseen World
Saberhagen met Gaia
Ziegler met Tattooed Savages
Psychopaths met Outsiders
Mignon met Noneem
Vellichor met Blue; The Queen of Minds
Nia met Gyppsha
Flowerpowersmet Septem world of magic
xGwenxVeerx met Elementos, de vier verlossers | De heks van vuur
Inktzwart met Het Schaakspel
Voldemortx met [url=The Apocalypse
Blackwolfiex met Wolvesworld at war
(Aangepast tot Blackwolfiex pagina 20 topic 1)
[ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 13:09 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 10 jan 2016 - 13:41 ]
De officiële crewpagina