• Ik kijk naar jou,
    jij kijkt naar mij,
    maar ik weet dat jij,
    mij nooit zult zien,
    zoals ik kijk naar jou.

    Jij lacht,
    Mijn hart stopt.
    Je kijkt me aan,
    ik lach.
    Jouw hart gaat door.

    Ik wou dat ik,
    jouw hart volgen kon.
    Doorgaan,
    is wat ik wil.

    Jij en ik,
    goede vrienden.
    Niet meer dan dat,
    oneerlijk zou het zijn
    om jouw vrije geest
    te binden aan onzekerheid

    Om jouw avontuurlijkheid
    te dimmen met aarzeling
    Nee,
    zelfs als jij mij zag
    zoals ik naar jou kijk
    zou het niet eerlijk zijn.

    Yeah, my heart is silently bleeding the tears my eyes won't cry.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:57 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ruska schreef:
    (...)
    Ah dat klinkt inderdaad wel shit zeg:/ Weet hij van je gevoelens? En weet je zeker dat jij niet goed voor hem zou zijn? Of ben je jezelf naar beneden aan het halen? Want dat moet je natuurlijk niet doen he;)

    Ik zit zelf ook in een shitte situatie.. Ik ben al 7 jaar met een jongen bevriend, die -toen we elkaar pas leerde kennen- een dikke crush op mij had. Maar ik niet op hem. Dat heb ik hem gezegd, dat was shit voor hem, maar we zijn gewoon vrienden gebleven, en dat ging hartstikke goed! Tot deze lente.. Hij heeft al een tijdje een vriendin, en ik had een vriend, maar daar heb ik mee gebroken. Toen kwam ik er langzamerhand achter dat ik gevoelens voor die jongen kreeg, onlangs dat hij nu een relatie heeft. Dat heb ik openlijk met hem besproken, en hij vertelde ook nog steeds gevoelens voor mij te hebben. Nja, als je dat hoort, dan ben je helemaal gelukkig, en nu ging het sowieso al niet zo goed tussen hem en zn vriendin, waardoor het voor mij leek alsof hij het uit ging maken. Uiteindelijk heeft hij me nogal aan het lijntje gehouden en mij steeds in de onzekerheid gelaten of het tussen ons wel of niks kon worden. We hebben zelfs gezoend, heel verkeerd, en daar heb ik ook heel veel spijt, schuld en schaamte van. Om uiteindelijk weer te horen dat hij bij zn vriendin bleef.
    En het erge van alles is. Ondanks dat hij me ontzettend gekwetst heeft, en me aan het lijntje heeft gehouden, ben ik nog steeds helemaal hoteldebotel op hem. Het liefste zou ik dan ook willen dat er toch een kans is, maar hij heeft dus een vriendin. En daarnaast kan ik me bedenken of ik dat überhaupt wel zou willen, na hoe alles is gegaan.

    Sorry trouwens, dit is jouw topic, maar het voelt stiekem toch wel goed om ook mijn verhaal even kwijt te kunnen


    Nou ja, dat is vandaag pas een beetje in mijn hoofd gekomen.....maar ik weet niet, zelfs als ik wel het gevoel had dat ik juist voor hem zou zijn......ik kan hem niet dwingen mij leuk te vinden.='D
    Hmmm ja dat klinkt allemaal wel heel gecompliceerd ja, in jou geval zou ik zeker aanraden om geen relatie te straten want hij houd je inderdaad aan het lijntje. Naar jou verhaal te oordleen is het in dit geval HIJ die niet goed genoeg is voor jou, maar ja, liefde hé.

    Maak je geen zorgen, totally understand.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, dat is vandaag pas een beetje in mijn hoofd gekomen.....maar ik weet niet, zelfs als ik wel het gevoel had dat ik juist voor hem zou zijn......ik kan hem niet dwingen mij leuk te vinden.='D
    Hmmm ja dat klinkt allemaal wel heel gecompliceerd ja, in jou geval zou ik zeker aanraden om geen relatie te straten want hij houd je inderdaad aan het lijntje. Naar jou verhaal te oordleen is het in dit geval HIJ die niet goed genoeg is voor jou, maar ja, liefde hé.

    Maak je geen zorgen, totally understand.


    Nee okee, dat is waar. Je kunt iemand niet dwingen jou leuk te vinden:p (of in mijn geval, leukér te vinden:p) Misschien komt t een andere keer:) Alhoewel je ook niet op hem hoeft te wachten haha.

    I know. Zoals hij zich de laatste paar maanden gedragen heeft, is hij eigenlijk degene die niet goed is voor mij. Maar omdat ik hem natuurlijk al langer ken, vind ik t moeilijk te geloven dat wij werkelijk zo zou zijn. Plus, natuurlijk mijn gevoelens waardoor je het liefst wilt dat je gewoon een kans maakt :') Liefde inderdaad.. Hartstikke leuk, maar soms ook vreselijk.

    Anywayz, ik ga slapen. Morgen werken;)


    Inspiration can hit you any time

    Mooi gedichtje (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ahw wat jammer, wachten is altijd een optie, soms loop je iemand tegen het lijf, of misschien ziet je vriend(of vriendin) wel ineens hoe leuk je bent. Als ik de reacties zo lees ben je een leuk mens... Lastig zeg, maar succes veder...


    i wanna die with you once or twice.