• Ik had in 2013 weleens een oog getekend. Vandaag heb ik er ook eentje gemaakt, na een hele lange tijd niet meer getekend te hebben. Wat vinden jullie ervan? ^^

2013

Vs.

2015 (er klopte iets niet aan de tekening dus hier zien jullie nu de gewijzigde tekening)

[ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 10:37 ]

The sun will rise and we will try again.

Ratonhnhake schreef:
    Ik vind ze allebei eigenlijk al echt heel mooi! Ik mocht willen dat ik half jouw talent had haha (en wss geduld)! Echt heel cool! c:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Aesthetiek schreef:
    Wow. De vooruitgang is echt duidelijk zichtbaar. Het licht in de iris van het tweede oog is zo mooi. Ik vind het ook zo knap dat je het oog van 2015 zo bol hebt kunnen maken, de eerste is echt 2D, maar in de tweede zie je echt dat het bijna 3D is.

Heel erg bedankt!

Ik vind beide ogen mooi. Wel knap dat je in het 2de oog gedetailleerder hebt kunnen tekenen. ^^

Ik wil een tuin vol egels

Wauw, echt supermooi!

Han såg ut så som drömmar känns som.

Hazy schreef:
    Ik vind beide ogen mooi. Wel knap dat je in het 2de oog gedetailleerder hebt kunnen tekenen. ^^

Dankje! (:

Mooie vooruitgang! (:
    Ga je volgend jaar nog eentje maken?

The truth is out there.

Ik vind dat het tweede oog wat beter is, want je ziet duidelijk de vooruitgang. Maar ik houd zelf niet zo van het 'op de potlood drukkende'-tekeningen en ik zie dat bij die tweede echt heel erg. Ik denk dat bij sommige contouren en lichten, het zachter mocht.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Coliver schreef:
    Wauw, echt supermooi!

Dankje! (:

Ik zie echt vooruitgang, al vind ik het eerste oog ook al prachtig! C:

26 - 02 - '16

Cleese schreef:
    Mooie vooruitgang! (:
    Ga je volgend jaar nog eentje maken?

Oh leuk idee! Ik denk het wel! (:

Roxette schreef:
    Ik zie echt vooruitgang, al vind ik het eerste oog ook al prachtig! C:

Dankje! (:

Zahara schreef:
    Ik vind dat het tweede oog wat beter is, want je ziet duidelijk de vooruitgang. Maar ik houd zelf niet zo van het 'op de potlood drukkende'-tekeningen en ik zie dat bij die tweede echt heel erg. Ik denk dat bij sommige contouren en lichten, het zachter mocht.

Achja, ieder z'n smaak. Bedankt!

Werecoyote schreef:
    (...)

Achja, ieder z'n smaak. Bedankt!

Het is een tip. No problem.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wacht, ik kan ook vergelijken :) Ik kijk net in m'n schetsboekje (wil een kersttekening maken) en de eerste pagina zijn een aantal ogen (november 2014) en op een van de laatste pagina ook, maar dan in kleur (juli of augustus dit jaar, 2015 dus)

Op de pagina in het schetsboekje zelf zitten nog twee ogen, maar die heb ik dan denk ik later getekend.

Ik zie aan de link van de foto dat hij uit oktober is :') Ik dacht echt dat ik 'm in de zomervakantie had gemaakt, maar blijkbaar niet, tijd gaat snel :')

Ik weet niet in hoeverre dit een vooruitgang is, maar ik vind die in kleur wel mooier (alleen kloppen de ogen totaal niet qua verhoudingen tot de rest)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zahara schreef:

Quiet the mind, and the soul will speak.