• Ik had in 2013 weleens een oog getekend. Vandaag heb ik er ook eentje gemaakt, na een hele lange tijd niet meer getekend te hebben. Wat vinden jullie ervan? ^^

    2013



    Vs.

    2015 (er klopte iets niet aan de tekening dus hier zien jullie nu de gewijzigde tekening)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 10:37 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Stevenson schreef:
    Wacht, ik kan ook vergelijken :) Ik kijk net in m'n schetsboekje (wil een kersttekening maken) en de eerste pagina zijn een aantal ogen (november 2014) en op een van de laatste pagina ook, maar dan in kleur (juli of augustus dit jaar, 2015 dus)


    Op de pagina in het schetsboekje zelf zitten nog twee ogen, maar die heb ik dan denk ik later getekend.


    Ik zie aan de link van de foto dat hij uit oktober is :') Ik dacht echt dat ik 'm in de zomervakantie had gemaakt, maar blijkbaar niet, tijd gaat snel :')

    Ik weet niet in hoeverre dit een vooruitgang is, maar ik vind die in kleur wel mooier (alleen kloppen de ogen totaal niet qua verhoudingen tot de rest)


    Leuk (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik moet eerlijk zijn, ik vind het progress van 2 jaar (wat heel lang is) niet zo heel groot.
    Tuurlijk zie je wel dat de 2e tekening beter is, maar voor 2 jaar mocht het imo wel beter. Natuurlijk weet ik niet of je in die jaren daadwerkelijk veel tijd hebt besteedt aan oefenen en veel tekenen.
    Maarja, dat is mijn mening.

    Alles is iig veel te hard gedrukt op je potlood. De wenkbrauw is gewoon een lijn, geen enkele haren en de wimpers zijn niet goed geplaatst.


    I live for the applause, you will die for it.