• Hay!

    Ik weet niet of dit al eerder ter spraken is gekomen, maar in ieder geval, dit geldt dus voor alle golden memberships. Ik had gezien, dat als je een back-up wil maken, je alleen een back-up kan maken van al je quizzen of al je stories, maar dat je niet kan selecteren: oke ik wil alleen van die bepaalde storie een back-up. Zo zou je dan op je computer dus pdf's hebben staan van al je stories, maar wel lekker apart, zodat je niet 1 hele pdf door hoeft te scrollen opzoek naar die ene zin die in een van je honderd verhalen staat, ik zeg maar wat.
    Ik weet niet of iemand het hier mee eens is, of dat ik de enige ben, maar ik dacht, laat ik het even mentioned, want ik zou heel blij worden als dat ervan zou komen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Helemaal voor, als Rutger er de tijd voor kan vinden. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Helemaal voor, als Rutger er de tijd voor kan vinden. ^^


    Phoe, het is dus nog niet eerder gemeld ^^
    Ik ben namelijk van plan mijn verhalen op de e-reader te zetten, zodat ik door kan schrijven in de vakantie (geen wifi daar), dus voor dat soort momenten is het hartstikke handig!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik meen me heel vaag te herinneren dat dit ooit een keer is voorgesteld en er toen werd gezegd dat je dan beter gewoon een back-up van alles kon maken en de delen die je niet in dat bestand wilde hebben verwijderen, maar ik weet niet honderd procent zeker of ik dat niet heb gedroomd.

    Zelf ben ik op zich wel voor. Ik maak nauwelijks gebruik van de back-up functie, maar ik kan me goed voorstellen waarom je dat bij één creatie per keer zou willen inzetten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het ook wel fijn vinden als je per story een back-up kan maken.

    Sorry dat er nog geen moderator hierop gereageerd heeft. Blijkbaar is dat er bij het maken van de suggestielijst van vorige maand overgeschoten.
    Ik moet je helaas mededelen dat deze suggestie al eens gedaan is en dat er vorig jaar negatief antwoord op gegeven is. Ik heb het antwoord even uit het suggestietopic gekopieerd:

    17.
    Wat: GM kan ook back-up maken van een geselecteerde creatie
    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160845
    Afgewezen. Ondertussen kan je van alle creaties buiten lijstjes al back-ups maken. Wil je van 1 bepaalde soort creatie een back-up, dan stellen we voor om alle andere creatoes van dezelfde soort op inactief te zetten en te selecteren dat je een back-up wil van alle actieve creaties van dat soort. Dan maak je ook van 1 geselecteerde creatie een back-up.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury