• Het is 2015 en Sirius is een verveelde student kunstgeschiedenis met een shitton aan problemen. Hij weet ze vrij goed te negeren, tot James vanwege zijn irritante drang om de wereld te redden (waar Sirius een onderdeel van is, vrijwillig of niet) besluit dat ze een derde huisgenoot nodig hebben. Dat is het moment waarop Remus hun levens binnen stapt, waarbij hij vreselijke truien, Star Trek marathons en het meest zachtaardige sarcasme dat Sirius ooit heeft gehoord met zich mee brengt. Alles is heel normaal, tot het dat opeens niet meer is.


    LIGHTS ALL ASKEW IN THE HEAVENS
    Stars Not Where They Seemed or Were Calculated to be,
    but Nobody Need Worry.

    - New York Times, Monday, November 10th, 1919



    Jep. Na ongeveer twee maanden van spanning (waarschijnlijk meer aan mijn kant dan die van iemand anders) zal ik eindelijk beginnen met het posten van mijn NaNo verhaal in al zijn bijna-voltooide glorie. Het zal uiteindelijk zo'n 55k en 70 hoofdstukken tellen, vermoed ik, tenzij de afwerking toch nog meer ruimte kost dan verwacht. Ik weet het nooit met mezelf. :'D

    >>> Liiiink. <<< (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lees haast nooit zulke verhalen maar het idee dat deze sowieso af wordt gemaakt en je leuke intro neem ik een abo. C:


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    Ik lees haast nooit zulke verhalen maar het idee dat deze sowieso af wordt gemaakt en je leuke intro neem ik een abo. C:


    Haha, dankje. ^^

    Het eerste hoofdstuk staat nu online. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oehhhh lang leven NaNo en jouw creative brein. Mijn abo heb je.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Oehhhh lang leven NaNo en jouw creative brein. Mijn abo heb je.


    Jaaa, lang leve NaNo! Zonder dat zou dit verhaal waarschijnlijk nooit verder zijn gekomen dan hoofdstuk vijf. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    stiekem was ik al erg benieuwd naar je nanocreatie. hihi.
    Dus leuk! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    INGE, FINALLY.<3 I was dying for some of your writings.c= Het is zo lang geleden dat je een lang verhaal hebt afgerond, terwijl je dat eerst elke maand deed ofzo.(': Anyways WOOOH, GOOD JOB.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Sensate schreef:
    stiekem was ik al erg benieuwd naar je nanocreatie. hihi.
    Dus leuk! (:


    Haha, wat leuk. Die laatste zinnen zijn soms inderdaad wel intrigerend. :Y)



    SPECS schreef:
    INGE, FINALLY.<3 I was dying for some of your writings.c= Het is zo lang geleden dat je een lang verhaal hebt afgerond, terwijl je dat eerst elke maand deed ofzo.(': Anyways WOOOH, GOOD JOB.<3


    Het voelt voor mij ook echt als een eeuwigheid geleden. Het is heel fijn om weer eens iets te kunnen posten wat meer dan een 5-shot is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit zier er erg, erg, erg, erg, erg, erg leuk uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Square schreef:
    (...)

    Het voelt voor mij ook echt als een eeuwigheid geleden. Het is heel fijn om weer eens iets te kunnen posten wat meer dan een 5-shot is. ^^


    Het is erg leuk om weer iets langers dan een 5 shot te lezen van jou.8DD


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Haha, wat leuk. Die laatste zinnen zijn soms inderdaad wel intrigerend. :Y)

    Soms wel ja (: Haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fillion schreef:
    Dit zier er erg, erg, erg, erg, erg, erg leuk uit.


    Ik ben erg, erg, erg, erg, erg, erg blij dat je dat vindt. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoofdstuk 2 en hoofdstuk 3, want ik heb ontzettend weinig zelfbeheersing. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 15:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hoofdstuk 2 en hoofdstuk 3, want ik heb ontzettend weinig zelfbeheersing. :Y)

    I don't mind, want ik kan er nu al geen genoeg van hebben. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    (...)
    I don't mind, want ik kan er nu al geen genoeg van hebben. :W


    Het is erg geruststellend om te weten dat ik het niet allemaal maar dolenthousiast jullie kant op schuif en jullie daar compleet verward zitten, haha. Dankje. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan