• Ja, deze topictitle klinkt alsof dit beter bij een meer fandom gerelateerd deel van het forum zou horen, en ik weet niet zeker of dat daar hoort. In dat geval, mijn excuses hiervoor.
    Ik vond echter toch dat dit ook bij creativiteit past omdat het een gemaakte video betreft.

    Dus ontopic: Met name voor de LOTR en The Hobbit fans onder ons, dacht ik dat dit misschien wel leuk was om te kijken. Mijn beste vriendin is klaar met school en ik heb 4 weken Christmas break, daarom hebben we besloten een YouTube account te starten. Het is een vrij laag humorniveau, dus je moet er echt van houden, maar ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden.

    Daarom presenteren we hier het Middle Earth news, waarin Saurons nieuwste uitvinding en het debattoernooi in Rivendell onder anderen worden besproken.

    Overigens zijn onze video's in het Engels, maar of course met een Nederlands accent. Ik erger me aan mijn eigen accent als ik de filmpjes hoor, maar op mijn school hoor je zoveel accenten dat het daar gewoon normaal is :') Sorry hiervoor. Verder: Het is niet heel prof, maar hopelijk toch enjoyable .


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Morgen even kijken; MT :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Morgen even kijken; MT :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!