• Hooi! (:


    Écht, mijn excuses als het soort topic dat dit is niet mag. Ik heb de huisregels weer eens nagelezen maar kon het niet vinden. :x


    Zoals vele van jullie wel weten, doe ik aan boogschieten. Nu is het zo dat wij een groot genoege tuin hebben dat ik er zelf ook wel een schietbaan kan gaan maken. En dit is dan ook precies wat ik van plan ben!
    Echter, de doelpakken zijn erg duur om te kopen, en de dingen van het 3D schieten ook. Dus leek het me handiger om wat creatiever om te gaan wat betreft de doelen om op te schieten.

    Zo ga ik melkbussen sparen en die vullen met -waarschijnlijk- zand en daar gewoon een leuk plaatje op plakken en die dan lek schieten. En qua doelpakken leek het me handig om jute zakken te gebruiken en die dan ergens neer te zetten of op te hangen.

    Nu zoek ik alleen nog goedkope jute zakken. En ik vroeg me af of jullie deze toevallig over hadden of een adresje weten waar ze goedkope jute zakken verkopen. 13 euro is namelijk een bedrag wat ik er niet voor over heb, maar dat is de prijs die ze hanteren voor een jute zak in de boogschietwinkel hier in de buurt. Moet ik toegeven dat daar wel een plaatje op staat en niet zomaar een zwarte pieten jutenzak is. Maar mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit wat er op de jute zak staat. Zolang ik maar aan jutezakken kom! Het leek me leuk om er ongeveer 10 te hebben. Kan ik ze overal plaatsen. c:

    Kunnen jullie me helpen? Alvast heeeeeeel erg bedankt! c:




    En ja, ik ben ondertussen al marktplaats aan het afstruinen, maar gratis dingen of spotgoedkope dingen zijn natuurlijk altijd het leukst. xd

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 11:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rond Sinterklaas zijn er altijd goedkope zakken. ^^ Verder zou ik niet weten.
    Alweer een nieuwe username?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Rond Sinterklaas zijn er altijd goedkope zakken. ^^ Verder zou ik niet weten.
    Alweer een nieuwe username?


    Maar Sinterklaas is alweer geweest...

    &Jep. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De kerstman heeft toch ook een zak? Ik zou gewoon googlen of je ze op de een of andere manier goedkoop kan krijgen :3

    Ik heb maar een Google-search voor je gedaan en heb een aantal sites gevonden.

    Klik, bloop, blub en hop.

    Hoop dat je er wat aan hebt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Thanks all! :3



    Funeralopolis schreef:
    Ik heb maar een Google-search voor je gedaan en heb een aantal sites gevonden.

    Klik, bloop, blub en hop.

    Hoop dat je er wat aan hebt. :Y)


    Oeh, das wel een mooie prijs ook. Dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •