Yeeaaaaah, here we go^^ Mvr. DomHeid (Dropxdown) Avec een hoofdlettertje Leerling DomDing: xFantasy Welkom in de klas^^ Mevrouw? Ik heb een probleempje..
Als ik iets uitlegt snappen ze er volgens mij helemaal nisk meer van! Maar dat is mijn doel[a]
Cómo no te voy a querer..
Ja! Dat willen we net bereiken, dus doen zou ik zeggen x'D En maak er een filmpje van, ik wil dat niet missen
Of, weetje? Ik kom gwn naar je toe
Ja!Dat is veel beter ja^^
Ja, maar.. Hoé kom ik daar?
lopend! Dat is goed voor je alleen ik woon wel in Nederland^^,te Amsterdam;D.Dus dat wordt wel een lange stukkie..
Ja, dat weet ik, net daarom.. Ik kom wel per paard! (op de rug van Bill you know )
Ach man die gast ken moeilijk zichzelf dragen o.o.Laat staan iemand op zijn rug!-kilo maakt niet uit het lukt hem vast niet x'D-
Zichzelf dragen? O.O Hoe doe je dat? Btw, hij is mager. Maarja, hij heeft geen spieren dus.. weetje? Ik vraag het aan Tom
Ja dat ken ik niet uitleggen maar hoe ken je Tom nou vertrouwen? o.<.Wie weet wat hij allemaal met je ken doen?
Vergeef me voor mijn 'platamsterdams'_0_
Damn, zo had ik nog niet gedacht.. Uh.. Georg dan? Die is toch sterk^^ En btw, I like dat taaltje^^
Hmm ja Georg is een optie^^ En je vind het dus niet irritant met mijn: ken of woordjes die ik dan 'verklein'(stukkie,huissie,etc)
Neeee, ik hou drvan men x] Dus, Ik kom! Samen met Georg x]
Jeeej^^ Dan ken ik Georg ook dommer maken^^