• The new life


    Hybrides waren taboe. Mensen wisten niet echt dat ze bestonden.
    Sommige hadden er wel eens iets over gehoord maar de staat deed er alles aan om dat te voorkomen. Ze hielden de hybrides gevangen.
    Van honden tot slangen hybrides. Ze werden gemaakt in een geheim laboratorium. Tot een groep van vijf hybrides wist te ontsnappen.
    Ze hadden samengewerkt ondanks hun verschillen. Ze wisten mekaar sterktes en zwaktes en zo konden ze ontsnappen en de vrije wereld in.
    Alleen één probleem. Ze konden alleen met elkaar communiceren in dieren taal. Ze waren totaal vervreemd van de nieuwe wereld en ze hadden iemand nodig om hun opnieuw alles te leren van de beschaafde wereld.

    Hybrides
    Riley Jace Sadler Malikx
    Gereserveerd door JudithSuzann
    Gereserveerd door Serein
    Aphrodite Smith dreamcatcherx
    Gereserveerd door praeteritum


    Mensen





    Rol

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Eventuele relaties:
    Extra:


    Regels

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 200 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Malikx


    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 14:15 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Mag ik een vrouw? Gewoon een mens.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    klein vraagje gaat dit topic nog door want ik zie dat er niet veel mensen meer bijkomen dus...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    klein vraagje gaat dit topic nog door want ik zie dat er niet veel mensen meer bijkomen dus...


    Nee ik denk het niet jammer genoeg niet genoeg aanmeldingen.. Ik heb nu een nieuwe weerwolf kamp x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    Nee ik denk het niet jammer genoeg niet genoeg aanmeldingen.. Ik heb nu een nieuwe weerwolf kamp x

    owkee jammer want eerlijk gezegd vond ik deze heel wat beter dan weerwolf kamp. Sorry
    Maar ik zal er nog even naar kjiken


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    (...)
    owkee jammer want eerlijk gezegd vond ik deze heel wat beter dan weerwolf kamp. Sorry
    Maar ik zal er nog even naar kjiken


    Ik zou zeggen we kunnen er een 1 op 1 rpg van maken x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    1 op 1?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    1 op 1?


    Ja in prive berichten alleen wij 2


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    owhh
    zullen we dat dan maar doen :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."