• The new life


    Hybrides waren taboe. Mensen wisten niet echt dat ze bestonden.
    Sommige hadden er wel eens iets over gehoord maar de staat deed er alles aan om dat te voorkomen. Ze hielden de hybrides gevangen.
    Van honden tot slangen hybrides. Ze werden gemaakt in een geheim laboratorium. Tot een groep van vijf hybrides wist te ontsnappen.
    Ze hadden samengewerkt ondanks hun verschillen. Ze wisten mekaar sterktes en zwaktes en zo konden ze ontsnappen en de vrije wereld in.
    Alleen één probleem. Ze konden alleen met elkaar communiceren in dieren taal. Ze waren totaal vervreemd van de nieuwe wereld en ze hadden iemand nodig om hun opnieuw alles te leren van de beschaafde wereld.

    Hybrides
    Riley Jace Sadler Malikx
    Gereserveerd door JudithSuzann
    Gereserveerd door Serein
    Aphrodite Smith dreamcatcherx
    Gereserveerd door praeteritum


    Mensen





    Rol

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Eventuele relaties:
    Extra:


    Regels

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 200 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Malikx


    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 14:15 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Mag ik een vrouwelijke hybride?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Mag ik een vrouwelijke hybride?


    Ja hoor geen probleem.


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    Ja hoor geen probleem.


    Dankjewel! Ik zal morgen mijn rol helemaal proberen te maken omdat ik het daarna heel druk ga krijgen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mag ik een mannelijke hybride alsjeblieft?


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Mag ik een mannelijke hybride alsjeblieft?


    Zeker ik zet je er straks bij ben even niet thuis x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    mag ik een vrouwelijke hybride alsjeblieft


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.




    Rol: Hybride (Riley is een vos hybride)
    Naam: Riley Jace Sadler
    Leeftijd: Riley is 19 jaar, hij is geboren op 26 mei en zijn sterrenbeeld is tweeling.
    Nationaliteit: Riley is 100% Brits
    Innerlijk: Riley is sluw en doet alle dingen stiekem zonder dat andere het eigenlijk weten. Riley is niet graag alleen en is daarom redelijk sociaal. Hij kan wel eens bot uit de hoek komen. Hij reageert niet op harde opmerkingen maar als het hem te veel word kan hij wel eens bijten. Hij helpt ook graag andere als ze in de problemen zitten en heeft geen moeite om zijn leven op te offeren moest het een ander helpen. Hij is betrouwbaar maar eens je hem kwetst is hij je vertrouwen niet meer waard. Hij vind dat vertrouwen belangrijk. Hij kan snel uit de hoek komen en voor iemand die hem niet kent zal hij misschien raar zijn. Omdat hij soms van de hak op de tak springt en heel onrustig is.
    Uiterlijk: Zie Cameron Monaghan. Hij heeft twee grote oren van boven op zijn hoofd staan en een lange fluffy staart.
    Verleden: Hij heeft geen enkel idee hoe het was voor hij een vos Hybride werd. Hij weet nog vaag iets van zijn ouders en een zusje en dat zij erg ziek was maar voor de rest weet hij niets meer. Hij gedraagt zich ook als een vos omdat hij de rest en alle beschaafde dingen is verleerd.
    Eventuele relaties: Wie wilt?
    Extra: Riley is homo, hij heeft nooit interesses gehad in vrouwelijke dieren alleen mannelijke en dat vind hij raar maar alles in zijn leven is raar. Hij heeft ook een litteken op zijn heup staan dat is nog iets van vroeger.


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Rol: Hybride, kameleon
    Naam: Aphrodite Smith
    Leeftijd: Aphrodite is 17 jaar oud en op 21 september jarig. Haar sterrenbeeld is Maagd
    Nationaliteit: Aphrodite is voor 50% engels en 25% jamaicaans
    Innerlijk: Aphrodite is heel erg verlegen, waardoor ze snel op de achtergrond verdwijnt, daarom past het dier kameleon heel goed bij haar. Als iemand haar dan aanspreekt is ze heel hard en bot tegen de andere. Dit komt omdat ze niet heel goed weet hoe ze met andere moet omgaan. Dit heeft ze vroeger ook nooit geleerd. Verder kan Aphrodite al haar gevoel kwijt in dansen, ze kan er helemaal in opgaan. Ondanks dat ze altijd rot tegen andere doet is ze wel heel erg behulpzaam en je kan alles bij haar kwijt ze is heel erg betrouwbaar. Als ze hoort dat anderen over haar roddelen doet dit haar heel veel pijn, omdat ze gewoon niet weet hoe ze met vrienden moet omgaan en ze ook niet weet hoe ze deze moet maken. Als je haar ergens wilt pakken moet je haar op dit gedeelte pakken want dit kwetst haar heel erg. Verder is Aphrodite een heel gevoelig meisje.
    Uiterlijk: net zoals een kameleon kan Aphrodite opgaan in haar omgeving. Dit kun je zien aan haar grijskleurig ogen dit zijn de enige dingen die niet meekleuren met haar omgeving


    Verleden: Aphrodite weet niet veel meer van haar verleden, het enige wat ze nog weet is dat ze nooit de kans heeft gekregen om een sociaal leven op te bouwen. Dit kwam omdat ze nooit met vrienden of vriendinnen mocht afspreken. Aphrodite denkt ook dat haar verleden te maken heeft met welke hybride ze nou is. Deze zou haar helpen met de meeste mensen ontwijken.
    Eventuele relaties: Aphrodite heeft moeite met zich aan iemand te hechten dus het duurt wel een tijdje voordat iemand echt tot haar is doorgedrongen. En ze diegene dan volledig vertrouwt, dan laat ze zich ook wel helemaal gaan en vertelt diegene alles.
    Extra: Aphrodite heeft een tattoo in haar nek staan, altijd als ze deze aanraakt gaat er een lichte tinteling door haar lichaam. Ze denkt dat deze tattoo iets bijzonders te betekenen heeft maar wat daar moet ze nog achterkomen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 8:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    trouwens vanaf morgen ben ik er een weekje niet ik ben op vakantie :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    trouwens vanaf morgen ben ik er een weekje niet ik ben op vakantie :)


    'Oke we kunnen toch nog niet beginnen omdat er nog geen mensen zijn. Veel plezier op vakantie ;) x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    'Oke we kunnen toch nog niet beginnen omdat er nog geen mensen zijn. Veel plezier op vakantie ;) x


    dankjewel :)
    veel succes met de andere rollen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Vrouwelijke hybride?


    all because i liked a girl

    Iaetitia schreef:
    Vrouwelijke hybride?


    Ja hoor geen probleem


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Iaetitia went praeteritum


    all because i liked a girl