Nee, ik ben niet terug, ik wilde alleen een update geven hierover
Vorig jaar werden er boeken weggegeven door winacties en een daarvan was het tweede kleurboek voor volwassenen. Ik deed eraan mee, maar niet voor mezelf, maar voor mijn zusje. Ze had namelijk het ongeluk dat mijn kat zichzelf zo vrij voelde om over haar kleurboek heen te pissen en alles uit te laten lopen. Ze had werkelijk minstens honderd uur in het kleuren gestopt en ik vond het zo enorm zielig voor haar. Dat niet alleen, mijn zusje is degene die mij Quizlet heeft laten zien en waardoor ik hier zo'n acht jaar rond heb gehangen.
Anyway, ik won het kleurboek (yay) en had het aan haar gegeven. Daarvan slingert ook nog ergens een topic, haha. Nu, meer dan een jaar later, heeft ze hem helemaal voor gekleurd! Je zal haar voor gek verklaren als je ziet hoeveel ze kleurt op een dag (uren achter elkaar) maar ze heeft het wel mooi geflikt. Net op tijd, want ik heb een enorm mandala kleurboek voor haar gekocht voor kerst, haha.
Hier zijn wat van haar kleurdingen.
Dus, bedankt Quizlet/Rutger/Moderators voor al die uren kleurplezier voor mijn zusje!
Your make-up is terrible