• Hoi hoi,

    Ik zoek even iemand die slim is met computers en mij kan helpen. Ik heb een laptop/tablet transverser met een klein geheugen (20 GB) op de C-schijf. Dat zit op dit moment dus helemaal vol, zodat ik helemaal niets meer kan doen op mijn laptop. Ik heb al mijn bestanden al naar een opslag verplaatst, maar ik heb nog maar iets van 40 MB over, waardoor ik meestal geen webpagina's kan openen, mails niet kan binnenhalen en ook geen teksten kan typen vanwege te weinig ruimte.

    Na een lange tijd kwam ik erachter dat er 9GB aan e-mails opstond (ik schoon dat ding nooit op). Dus die heb ik nu allemaal netjes verwijderd op een andere pc (kon niet op de laptop vanwege te weinig ruimte), maar dit veranderde niets aan het geheugen. Toen heb ik mijn hele mail er af gegooid, maar ook toen kwam er geen extra ruimte vrij. Dus ja, heeft iemand enig idee hoe je mailtjes helemaal van je laptop af gooit? Ik heb overigens Windows Live Mail en ik heb ook alle bestanden in de map 'verwijderde emails' gewist.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik word er echt gek van. :/
    (Ik heb laptop pas twee maanden en somehow is het bij mij altijd drama)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 10:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, dat zijn hardnekkige e-mails. (krul)
    Ik heb geen idee hoe mail precies op computers wordt opgeslagen, maar naar mijn idee zou het logisch zijn als er daar ergens een mapje voor bestaat. Misschien is dat nog niet verwijderd toen je je mailprogramma van de laptop gooide? Heb je al gekeken of je nog ergens een map of bestanden kunt vinden die iets met Windows Live Mail of gewoon mail te maken hebben?
    Als je echt telkens dingen verwijdert en er niet meer ruimte vrijkomt, lijkt het me ook mogelijk dat er iets mis is met het geheugen. Bij mijn oude telefoon kon ik eindeloos foto's verwijderen zonder dat dat veel uit leek te maken. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik heb al wel gezocht, maar ik ben er niet echt handig mee. Er komt wel ruimte vrij als ik andere dingen verwijder (alleen is er nu niets meer te verwijderen), dus ik hoop niet dat het aan het geheugen zelf ligt. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je browser geschiedenis wissen helpt normaal gezien ook.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Je browser geschiedenis wissen helpt normaal gezien ook.:3


    Ja, dat heeft mijn CC-cleaner al gedaan, maar dat hielp dus niet echt. Ook omdat ik er nog niet zo'n lange geschiedenis is natuurlijk, in twee maanden. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Registry cleaner ook al geprobeerd? Verder zou ik het niet weten. D:


    The truth is out there.

    Je cache/cookies en alles wissen. En misschien bij het programma van je mail de dingen verwijderen? Ik weet t ook niet en ik zit nu niet op mn laptop, dus kan niet precies kijken van hoe of wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ze zitten ook niet nog in de prullenbak?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heb je al geprobeerd om te defragmenteren?


    26 - 02 - '16