• Ik heb zoals altijd weer een probleem met titels bedenken. Ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen met een titel. Hier is waar het boek/verhaal over gaat.

    Hannah zit in een rolstoel door een ongeluk met de auto. Haar vader en broertje waren op slag dood. Haar moeder heeft een tijdje in coma gelegen, maar is er uiteindelijk aan overleden. Hannah woont nu bij haar oom en tante. Bijna elke dag gaat ze naar de fysio om zo snel mogelijk van die rolstoel af te zijn. Als Hannah 4 jongens ontmoet, veranderd alles. Haar leven lijkt weer een beetje 'kleur' te krijgen. Samen met de jongens heeft ze de grootste lol, tot dat.......

    Verdere informatie:
    - Hannah is 17 jaar
    -En het is een One Direction fanfictie.

    Ik hoop dat er iemand kan helpen!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    kussannemiek schreef:
    Ik heb zoals altijd weer een probleem met titels bedenken. Ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen met een titel. Hier is waar het boek/verhaal over gaat.

    Hannah zit in een rolstoel door een ongeluk met de auto. Haar vader en broertje waren op slag dood. Haar moeder heeft een tijdje in coma gelegen, maar is er uiteindelijk aan overleden. Hannah woont nu bij haar oom en tante. Bijna elke dag gaat ze naar de fysio om zo snel mogelijk van die rolstoel af te zijn. Als Hannah 4 jongens ontmoet, veranderd alles. Haar leven lijkt weer een beetje 'kleur' te krijgen. Samen met de jongens heeft ze de grootste lol, tot dat.......

    Verdere informatie:
    - Hannah is 17 jaar
    -En het is een One Direction fanfictie.

    Ik hoop dat er iemand kan helpen!


    Ook gebeurt er nog iets met een gestoorde fan ;)


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Eh, ik heb niet echt iets met One Direction, of überhaupt fanfic-story's, maar 'Broken Child' vind ik wel goed klinken? Ik ben dan niet zo goed in namen bedenken en ik weet niet of je 'm in het Engels of Nederlands wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Hannah"

    T gaat puur over haar, daarom kan je misschien ook kiezen voor gewoon haar naam?
    Maar "Broken Child" is ook passend, maar zit je misschien gebonden aan iets slechts.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."