• Momenteel zit ik echt in een rot fase door alles wat er gebeurd is. Ik slaap al twe maanden slecht en slaalpillen werken niet. Nu is een goede vriendin van ons iemand die reiki geeft enz. Zij wonen alleen een uur rijden van ons en ik heb het te druk. Nu heeft mama een foto van mij gestuurd en gister heeft ze reiki op afstand gedaan. En raad eens.. ik wist het niet en heb heerlijk geslapen. Daarbij wist ze me net via de app te benoemen hoe ik me voelde enz.

    Zo bizzar. Ik heb bij haar kwam een man om kaart te lezen.die wist ineens dingen te benoemen die ookecht gebeurd zijn. Broer die weg gaat voor een poos, vriendin naar het buitenlandverhuisd en dat mn droombaan in vervulling zal gaan. Normaal ben ik er niet zo goed gelovig in maar ik vind het apart.

    Geloven jullie in reiki, kaartlezen en dat soort dingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb echt helemaal niks met kaartlezen, maar mijn moeder doet ook aan reiki en daar geloof ik zeker in, al is het alleen al om het feit dat ze daardoor altijd warme handen heeft, zelfs als het vriest. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik geloof niet in dit soort dingen, maar als jij het wilt proberen, why not?^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn moeder is spiritueel en gaf zelf ook reiki en las aura's en dingen. Een aantal jaren van mijn leven was dat heel standaard ^^ Zelf maak ik er nog wel eens gebruik van als ik merk dat mijn moeder slecht slaapt of als een van mijn vriendinnen zich niet oké voelt, en meestal als ik vraag 'gaat het iets beter' of 'hoe heb je geslapen', krijg ik wel positieve reacties - ook zonder dat ze wisten wat er aan de hand is. Dus ja, ik geloof er wel in :3

    Ik weet dat veel mensen er niet in geloven en ik ben ook vaak sceptisch, maar als je bedenkt dat het voor sommige mensen werkt.. Tja, waarom zou je er dan geen gebruik van maken - al is het niet te verklaren.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:08 ]

    Trees schreef:
    Mijn moeder is spiritueel en gaf zelf ook reiki en las aura's en dingen. Een aantal jaren van mijn leven was dat heel standaard ^^ Zelf maak ik er nog wel eens gebruik van als ik merk dat mijn moeder slecht slaapt of als een van mijn vriendinnen zich niet oké voelt, en meestal als ik vraag 'gaat het iets beter' of 'hoe heb je geslapen', krijg ik wel positieve reacties - ook zonder dat ze wisten wat er aan de hand is. Dus ja, ik geloof er wel in :3

    Ik weet dat veel mensen er niet in geloven en ik ben ook vaak sceptisch, maar als je bedenkt dat het voor sommige mensen werkt.. Tja, waarom zou je er dan geen gebruik van maken - al is het niet te verklaren.


    Precies dit, eigenlijk


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ha, we kunnen zo een reiki-moeders club beginnen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ha, we kunnen zo een reiki-moeders club beginnen. :W


    Haha, geloof me, die zijn er genoeg - helaas :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:26 ]

    Wiarda schreef:
    Ik heb echt helemaal niks met kaartlezen, maar mijn moeder doet ook aan reiki en daar geloof ik zeker in, al is het alleen al om het feit dat ze daardoor altijd warme handen heeft, zelfs als het vriest. :'D


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik weet het niet goed. Als het voor jou werkt is het goed, toch? C;


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelf Reiki 1e en 2e graad geleerd. Het helpt mij heel erg maar door mijn eigen problemen lukt het me haast niet meer om anderen Reiki te geven, en moet ik zeggen bij mezelf ook nauwelijks meer. Ik heb Reiki echt al gedaan toen ik heel jong was. Mijn moeder en zus doen het ook. Mijn moeder heeft destijds ook de Reiki mastergraad gedaan. Mijn zus heeft wel eens een kaartje voor me gelegd, en eigenlijk ook wel hele passende kaarten. Ik geloof er dus wel in ja. (:


    The truth is out there.

    Mijn moeder kan mijn hoofdpijn wegnemen door een soort Reiki, en mijn oom kan nog veel meer met Reiki.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ben ook eens naar een vrouw geweest die zoiets deed voor lichamelijke klachten. Daar kwam van alles uit en ik geloofde haar omdat ze dingen zei die ze echt niet kon weten. Ze heeft me toen een aantal dingen laten doen om te genezen maar niets heeft gewerkt, dus ik ben mijn geloof daarin wel verloren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wajoo, ik zie hier alleen maar vrouwen die reiki kunnen xd Zal ik de standaard eens doorbreken door te vertellen dat mijn vader dat ook kan;p
    En ja, ik geloof dan natuurlijk ook echt in reiki! Maar ik denk dat je ook zonder daar een cursus voor gedaan te hebben, al veel kunt bereiken, als je een sterke mind hebt. Ik heb ook een keer voor school een opdracht gedaan, en mijn groepje toen laten visualiseren dat ze een energie door hun lichaam lieten lopen.. En er was toen echt een klasgenoot die zei 'heel bizar, want ik heb het nu echt warm'. Dat gaf me wel een voldaan gevoel haha c:

    En of ik geloof ik andere dingen.. Ik denk wel dat aura's zien, lezingen, dat soort dingen, bestaan, maar ik wil het dan wel eerst zien, voordat ik het ook echt geloof;p


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind dit soort dingen echt interessant. & ik geloof er zelf wel in!
    Eigenlijk wil ik al echt een tijdje zo'n reiki laten doen door iemand, maar niemand in mijn omgeving doet/kan dat echt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja ik geloof er in, omdat ik zelf aura's kan lezen. Gelukkig kan ik het nu al een aantal jaren zelf "aan en uit" zetten. Daarvoor was het echt super vervelend als ik ineens die kringen zag en zo. Ook kan ik, als ik me goed concentreer wat veel energie kost, ook de gedachten van mensen lezen. Dan niet het feit van wat mensen denken en zo, maar als ik ze vraag om aan iets te denken(getal) kan ik doormiddel van een paar dingetjes, meestal, wel raden waar ze aan denken. Zo had ik op de middelbare eens gewonnen met een getal raden, hahah.
    Ook kan ik soms pijn wegnemen bij mensen, maar dat doe ik niet zo graag, omdat ik dan die pijn voor een tijdje zelf voel voor hij omgezet wordt in goede energie.

    Maar goed, ik weet dat sommige mensen me hier nu voor gek gaan verklaren, maar ja. Ik weet wat echt is etc. ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 23:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Mijn moeder is spiritueel en gaf zelf ook reiki en las aura's en dingen. Een aantal jaren van mijn leven was dat heel standaard ^^ Zelf maak ik er nog wel eens gebruik van als ik merk dat mijn moeder slecht slaapt of als een van mijn vriendinnen zich niet oké voelt, en meestal als ik vraag 'gaat het iets beter' of 'hoe heb je geslapen', krijg ik wel positieve reacties - ook zonder dat ze wisten wat er aan de hand is. Dus ja, ik geloof er wel in :3

    Ik weet dat veel mensen er niet in geloven en ik ben ook vaak sceptisch, maar als je bedenkt dat het voor sommige mensen werkt.. Tja, waarom zou je er dan geen gebruik van maken - al is het niet te verklaren.

    Ik zou het wel s echt graag willen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.