• Ik zat zo te denken om een onderverdeling te kunnen maken bij je quizjes en je mappen voor quizlets. Zodat als je bv. 1 map hebt met als titel Tokio Hotel, JB of een andere band dat je daarin kunt onderverdeling van de leden.
    Dus zodat het overzichtelijker is anders moet je een halfuur zoeken, als je veel quizjes hebt, om 1 aan te passen.
    Oke, je kan wel kijken bij je series maar als je daar nu geen serie van hebt het is bv. een stand alone. Dan zou het ook dom zijn om 1 serie te maken voor 1 stand alone.
    En voor op je profiel zou het handig zijn om je series onder te kunnen delen. Als er bv. mensen zijn die nieuw zijn en die weten niet van die TH-filter dan kunnen ze zien op je profiel welke quizjes met of zonder een band zijn.

    Wat vinden jullie?

    Dat kan allang ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat kan allang ;p

    aja?
    heb ik blijkbaar niet gezien

    (...)
    aja?
    heb ik blijkbaar niet gezien


    Las even nog eens. :')

    Je kunt geen mappen op je profiel, maar wel bij mijn quizlets. Maar de meesten hebben wel [TH] ofzo in hun quizlettitel, dus de nieuwe quizletters zouden het wel moeten herkennen, toch?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Las even nog eens. :')

    Je kunt geen mappen op je profiel, maar wel bij mijn quizlets. Maar de meesten hebben wel [TH] ofzo in hun quizlettitel, dus de nieuwe quizletters zouden het wel moeten herkennen, toch?

    Jaaa, but ik bedoel dus dat als er gwn [TH] staat kunt je ook niet weten over welk lid het gaat. Oké, de meeste gaan over Bill & Tom but er zijn ook mensen die graag iets lezen over Gustav en Georg. Daarom is het handig als we dat kunnen onderverdelen eerst volgens band en dan volgens lid.

    Ik denk dat ik het snap, maar moet door ;D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind het wel een leuk idee. Al betwijfel ik of die functie voor onderverdeling er gaat komen. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Nog al nutteloos lijkt me. We hebben al genoeg zoekfuncties daarvoor.


    Bored.

    Ik snap het niet :'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik snap het niet :'D

    Wel; dat je de mappen kan onderverdelen zodat het makkelijker word voor jezelf en voor andere

    (...)
    Wel; dat je de mappen kan onderverdelen zodat het makkelijker word voor jezelf en voor andere

    Dan geef je ze toch een duidelijke naam? x)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D