• Omdat het vorige topic inmiddels alweer gesloten was. xd




    Iedereen wil wel eens een complimentje ontvangen. En iedereen geeft wel eens complimenten aan een ander. Aan wie wil jij een complimentje geven, en waarom?
    Laat zien hoeveel je om een ander geeft door hem/haar een berichtje te sturen. Het kan iemands dag helemaal maken. (:





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuk initiatief. Ik ga hier nog even over nadenken want er zijn heel veel mensen hier die wel een compliment verdienen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Wat een leuk initiatief. Ik ga hier nog even over nadenken want er zijn heel veel mensen hier die wel een compliment verdienen.


    Ghehe ik heb dit een half jaar geleden of zoiets al gedaan, maar het is best wel dood geraakt. Vandaar dat ik maar weer eens probeer hier leven in te blazen, want ik vind het zelf ook nog steeds iets leuks! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh dit is leuk. (:
    Het is alleen jammer dat ik vrij lang weg ben geweest en ik er even weer helemaal in moet komen haha. Zodra ik mensen weer wat beter ken ga ik spammen. :Y)

    Ik kan me nog herinneren dat ik een aantal maanden geleden een hele lijst met complimentjes had getypt, maar die is uiteindelijk nooit geactiveerd en ik weet niet meer waarom niet. :'D
    Ik blijf het wel een leuk initiatief vinden. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vikings schreef:
    Wat een leuk initiatief. Ik ga hier nog even over nadenken want er zijn heel veel mensen hier die wel een compliment verdienen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vikings schreef:
    Wat een leuk initiatief. Ik ga hier nog even over nadenken want er zijn heel veel mensen hier die wel een compliment verdienen.


    26 - 02 - '16

    Dit is echt een superleuk initiatief :3 Ik ga complimentjes verzinnen en ze vanavond nog naar je PB'en *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Square schreef:
    Ik kan me nog herinneren dat ik een aantal maanden geleden een hele lijst met complimentjes had getypt, maar die is uiteindelijk nooit geactiveerd en ik weet niet meer waarom niet. :'D
    Ik blijf het wel een leuk initiatief vinden. (bloos)


    Oei, ik moet bekennen dat ik dat eigenlijk ook niet meer weet. :'D Als je de lijst nog kunt terugvinden en er graag bij wilt hebben staan stuur je me maar eem een PB. XD


    Hamily schreef:
    Dit is echt een superleuk initiatief :3 Ik ga complimentjes verzinnen en ze vanavond nog naar je PB'en *O*


    Yaay, dat is leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Even een mijn topics, want ik moet hier nog even over nadenken :Y)
    Leuk initiatief in ieder geval! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ahh, zo leuk! Ik zal hier zeker eens over nadenken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ah, ik herinner me dit! Het is nog steeds een leuk initiatief en als ik het wat minder druk heb, ga ik zeker wat complimentjes opsturen.


    16 - 09 - '17

    Leuk, al die reacties! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit herinner ik me nog. Fijn dat je er terug wat leven in wil blazen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Leuk initiatief :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je bent fantastisch!


    Don't walk. Run, you sheep, run.