• Hallo,
    Iedereen (of iig de meeste xd) Weten dat Twincest verboden is in Duitsland, maar eigenlijk wil ik wel eens weten waarom.. Want Als Tom En bill Iets Blijken Te Hebben, krijgen ze of boeden en moeten er mee stoppen, of gaan ze gevangenis in :O
    Iemand een idee?
    xx Natascha <3


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Is het eigelijk niet overal verboden incest enzo ?

    Get is incest en dat in overal verboden >< Over de hele wereld.
    Want als broer en zus seks hebben en zus raakt zwanger heeft dat kind veel dezelfde genen (broer en zus hebben dezelfde ouders en dus genen die op elkaar lijken) en is de kans op een handicap veel en veel groter ><


    Bored.

    Als dat meisje dan dus zwanger raakt maakt dat kind een grote kans om gehandicapt te zijn.. Daarom is het verbode, hier in Nederland ook trouwens, maar hier mogen wel neef en nicht trouwen ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    Get is incest en dat in overal verboden >< Over de hele wereld.
    Want als broer en zus seks hebben en zus raakt zwanger heeft dat kind veel dezelfde genen (broer en zus hebben dezelfde ouders en dus genen die op elkaar lijken) en is de kans op een handicap veel en veel groter ><

    Weer iets bijgeleerd vandaag

    Oké..
    Maar waarom zouden 2 jóngens verboden zijn, dan? Die kunnen toch geen kind met elkaar maken, voor zover ik weet, teminste.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Naja :O
    ik zou da maar vies vinde hoor incest en dan dieje zever erbij
    En idd Meer kans op gehandicpate kinder!
    Wij zijn daar over aan het lere int sgool -_-
    en als ge met u neef wilt trouwen moet ge toestemming hebben van de koning offzoiets!


    Your Butt is Mine!

    Jah,
    Familiebanden mogen gewoon niet samen gaan hier in Belgie.
    Dat is al vanin de Middeleeuwen zo. In duitsland was toch eens zo'n broer en zus die zoveel van elkaar hielden. Ze hadden al 3 kinderen, en hij had zijn zus opnieuw bezwangert voor hij de gevangenis in vloog.
    Ergens gelezen...
    Nu, Als Bill en Tom het echt zo deden, zou ik het toch afraden hoor x)
    Leuk om te lezen, maaar griezelig in het echt voor mij toch xD


    death to the one at the end of the serenade.