• Het spijt me als ik jullie bang maak, maar ik kan er zelf ook niet meer tegen.
    Ik weet dat er veel ISIS- angst topics zijn geopend, maar ik weet niet of je wel in topics mag
    reageren waar al een hele lange tijd niet meer op is gereageerd. Please mods sluit dit topic niet!


    Ik ben bang voor terreuraanslagen in Nederland. Help me! Ik ig er wakker van en ik ben super bang!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 19:01 ]

    We leven al jaren in deze kutwereld, het komt nu alleen dichterbij. Bang zijn hiervoor is normaal.

    Sorry, maar kan dit niet in één topic blijven?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 18:41 ]

    Wat ze nu in Brussel doen zijn ANTI terrueracties, aka ze sluiten en pakken ze op!

    Ze zijn hier al geboren, 9/10 komen ze hier al vandaan, en de artiekelen die je aanpoot zijn sensatiekoppen. Onthoud wel dat I.S. 40.000 leden heeft, Brussel miljoenen, laat me je dit vertellen de reden waarom het zo eng is is omdat wij hier niet aan gewend zijn, mensen die daar in Syrië geboren zijn maken al van kleins af aan aanslagen mee.

    Hé, je moet hier echt niet mee inzitten. Militair gezien staat IS echt geen kans tegen Europa - laat staan Europa, Amerika én Rusland samen, want ik had ergens gehoord dat ze zouden gaan samenwerken.

    Het is waar dat Brussel op niveau 4 staat van terreurdreiging, maar wat er nu gebeurd zijn vooral voorzorgsmaatregelen. Ik zou bang zijn moesten ze helemaal niets ondernemen. Zoals Neala net al zei, zijn ze in Brussel dus bezig met ze op te pakken. Het is inderdaad wel eng en dichtbij - en ik zeg niet dat je niet bang mag zijn, maar het is helemaal niet nodig om hiervoor wakker te liggen. Krantenkoppen maken alles vrijwel altijd erger dan het is.

    Het is er en het is verschrikkelijk, maar de kans dat Noord-Europa hélemaal zal bezet worden door IS, is momenteel heel erg klein. Wat ik dus wil zeggen is dat het normaal is dat je bang bent, maar ga er niet op zoek naar, dan maak je het voor jezelf alleen maar erger. IS is verspreid over de hele wereld en wilt verdeeldheid zaaien omdat ze met te weinig zijn om echt met een heel leger naar een land op te rukken, dus zorg gewoon dat je niet toegeeft aan die gedachte. Je bent dan misschien maar één klein persoontje in een hele wereld, maar alle beetjes helpen. (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 19:09 ]


    help

    Hier is een algemeen topic over -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."