• Wat zou jij doen als je een poort met fel licht vond? Zou je er doorheen gaan, of zou je het zo laten en terug keren naar huis.
    Wanneer je ervoor kiest om door de poort te gaan, kom je in een geheel andere wereld terecht. Waar je in je eigen wereld nog kind bent, ben je nu volwassen. Heel vreemd natuurlijk, maar als je ook nog een super kracht hebt gekregen wordt het helemaal raar. Je wereld staat op z’n kop. Achter je is de poort nog aanwezig en je kunt elk moment terug, wanneer je wilt. Om je heen staan meer jongeren, allemaal verbaast over waar ze zijn. Jullie kwamen allemaal via een eigen poort die in het bos, in een kring staan, naast de stad Dimension city.
    Broers en zussen, beste vrienden of alleen, het is maar net met wie je door de poort ging, staan oog in oog met wildvreemden, waar jij er een van bent.
    Tussen jou en de andere personen komt een hologram van een wat grijzige man naar boven. Hij vraagt jullie om hulp, want Dimension city loopt gevaar en het is aan jullie de taak om de stad uit de handen van de schurken te redden.
    Maar ben jij wel zo goed, of vindt je het spannender om je bij de schurken aan te melden, omdat je deze in je eigen wereld ook zo gaaf vindt in de strips en series. De keuze is aan jou. . .

    Rollen:
    Username – Naam – Leeftijd – Kracht – Held/Schurk
    Jonty – Rody Brad Harding – 15/23 – Snelheid – In MSV
    Ninuturu – Ivan Dmitry Kirill Blokov – 16/25 – Shapeshifting – Held
    Itsuki – Casper Kleyn – 17/30 – Menselijk gereedschap – In MSV
    Delfino – Ophelia Elodie Parks – 14/24 – Ontzichtbaarheid - Schurk
    Jonty – Nevaeh "Neva" Monserrat – 17/25 – Ijs creëren – Schurk
    Morgen – Taisa Morgan – 16/21 – Digitale date manipulatie – Antiheld

    Speeltopic regels:
    – We schrijven in derde persoon. TT of VT maakt niet uit.
    – Herhaal andermans teksten niet.
    – Het eerste wat is geschreven geldt.
    – Bestuur alleen je eigen personage(s).
    – Wissel af van personages. Ga eens naar die ander toe.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Navaeh deed alsof ze gaapte en keek de twee verveeld aan.
    "Navaeh Monserrat. Mijn ouders konden creatief zijn met één naam," zei ze bitchy en bekeek haar nagels weer. "Zeg Ivan," sprak ze zangerig. "Ik zou uitkijken voor Tesla, volgens mij vindt ze je nu al leuk." Ze gaf een knipoog naar Taisa, wiens naam ze verkeerd uit had gesproken omdat ze hem was vergeten.

    Rody ging bij het groepje staan en keek even naar het arrogante meisje, dat zich als Navaeh had voorgesteld. In zijn hoofd probeerde hij haar naam te spellen, maar hij kon er niet wijzer uit worden.
    "Ik ben Rody," zei hij droogjes en stak zijn hand even op naar de drie mensen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 15:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ophelia keek een paar jongeren even vreemd aan. Sommige kwamen vreemd over op haar, maar goed, die mensen moesten er ook zijn.
          Ze trok haar wenkbrauwen om en keek het meisje aan dat vroeg of wij ook cijfers zagen. "Nope..." zei Ophelia. Erg vreemd...
          Toen iedereen zich kort begon voor te stellen luisterde ze met moeite. Ze had niet zoveel interesse in de rest, maar ze wilde toch weten wie wie was. Toen ze Navaeh hoorde zeggen dat Ivan moest uitkijken voor Taise, moest Ophelia kort lachen. Dat ging hier al leuk worden...
          "Ophelia, Ophelia Elodie Parks," stelde Ophelia zich uiteindelijk voor.


    16 - 09 - '17

    "Je weet duidelijk niet hoe Russische namen werken" momeplde Ivan over wat Navaeh zei.
    "Ze heet Taisa, piz`da" bromt hij vervolgens en haalde zijn schouders op, hij wierp een blik op Taisa en keek toen met een iets wat vreemd glimlachje naar Navaeh, hij was vergeten dat niemand hier Russich sprak en hij iedereen kon noemen hou hij zou willen.
    Hij vroeg zich af of hij zou dood gaan als hij zou gaan lopen, rare gedachte maar zo werkte zijn brein nou eenmaal. "kurwa" vloekte hij en deed twee stappen naar voren "We kunnen hier wel blijven staan, maar zouden we niet beter naar die stad zoeken of onze krachten uit proberen?"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (poked iedereen)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    "Tesla, Taisa, wat boeit het," zei Navaeh. "Ze snapt heus wel wanneer ik het over haar heb, Ivar." Ze rolde met haar ogen en hoorde hoe hij schold. Haar oom was Russisch en had hem een paar dingen geleerd, waar ze boos om mocht worden als mensen dat zeiden. Ze voelde zich aangesproken en stoof op hem af.
    "Dat neem je terug, blonde rochel," zei ze en keek hem aan.
    Rody, die alles ineens in slowmotion zag, zag de hand van Navaeh richting het gezicht van Ivan gaan. Hij zag hoeveel ringen er om haar vingers zaten en dat ze hem makkelijk zou kunnen openhalen. Voor Rody er zelf erg in had schoot hij op Ivan af en trok hij hem bij Navaeh vandaan, waardoor zij de lucht sloeg. Zowel Rody als Navaeh keken verward in de rondte. De snelheid waarmee Rody Ivan bij Navaeh wegtrok was immens snel.
    "Shit man, wat gebeurde er net?" vroeg Rody meer aan zichzelf dan aan de rest.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 21:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Taisa Denise Morgan


    Navaeh was een kreng, besloot Taisa direct en ze ging niet aardig naar haar doen besloot ze daarna. Ivan nam het direct voor haar op en ze kon het niet laten om met haar ogen te draaien. Het was vast lief bedoeld, maar ze kon ook heel goed voor haarzelf opkomen. Het volgende moment schoot een windvlaag langs haar heen en stond Rody aan de andere kant van de groep.
    "Wow, Sonic the Hedgehog, ik denk dat je versnelde of wij vertraagde. Versnellen klinkt logischer?"


    [Sorry, dat het kort is ik heb niet veel tijd vandaag]


    In my defense, I was left unsupervised.

    "Ho, de fuck? He! Was dat een poging om mij te slaan?!" vraagt hij beledigt, niet ingaant op het feit dat hij verplaatst was en dat Rody net zijn kaak had gered. Vervolgend grinnkte hij omdat hij Blonde rochel was genoemd, dat had hij nou nog nooit gehoord. Het duurde eventjes voordat hij alles weer verwerkt had, "bedankt speedy" zij hij tegen Rody, "je hebt mijn nieuwe hoofd gered, ookal heb ik geen idee hoe die eruit ziet."

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 18:06 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Meeps)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Je mag mijn rol momenteel besturen als dat nodig is. Ik probeer zo snel mogelijk nog eens te reageren.]


    16 - 09 - '17

    (Ben ik de enige die niet wilt dat deze rpg dood gaat?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira