• Ik kon geen topic vinden over de nieuwe film die sinds een paar dagen in de bioscoop draait.

In dit topic kunnen we praten over de nieuwste en laatste film van The Hunger Games triologie. Ik heb de film gisteravond gezien *O*

Spoilers graag onder de spoilerknop!

SPECS schreef:
    Ik vond het boek eigenlijk veel beter, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat je deel1&2 dan ook aan een stuk leest en in het verhaal zit en de spanning niet verdeeld word over twee delen. Ik vond het wel goed overkomen dat ze zeg maar een trauma heeft aan alles wat er is gebeurd, niet alleen Peeta kampt met problemen en dat kun je goed zien, ze is niet meer zo vrolijk als eerst. Daarbij vond ik het ondergrondse gedeelte met de mulitanten heel gaaf gemaakt, ik heb voor het slapengaan toch echt even onder me bed gekeken.=')

Dat stuk vond ik zo bizar eng. Ik wist dat het zou komen en ik had expres mezelf er al op voorbereid. Dat stuk was echt misschien wel het beste uit de film.

[ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 23:36 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Gayle schreef:
    (...)

Dat stuk vond ik zo bizar eng. Ik wist dat het zou komen en ik had expres mezelf er al op voorbereid. Dat stuk was echt misschien wel het beste uit de film.

Ja man die mulitanten waren echt echt echt zwaar creepy.:') veel beter dan die honden uit de eerste film die door moesten gaan voor mulitanten

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Ja man die mulitanten waren echt echt echt zwaar creepy.:') veel beter dan die honden uit de eerste film die door moesten gaan voor mulitanten

Voor de eerste film hadden ze natuurlijk ook wel een veel kleiner budget voor CGI-effecten. De bosbrand vond ik toen ook maar niets :')

“The heart is an arrow. It demands to aim true."

Ik zou vanavond gaan, maar m'n oom en tante komen dus ik kan niet meh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dat ondergrondse stuk.. Mijn zoute popcorn en ik vlogen samen 5 centimeter omhoog van de schrik. Die popcorn heb ik maar op de grond gezet x'D

Ik vind deze films altijd zó eng. Ik kan makkelijk een horrorfilm kijken, maar de Hunger Games... Meh. Bij Mockingjay Part 1 kon ik niet eens één minuut stil zitten, zo eng vond ik het :'D Ik heb zin in strakjes =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik ben met een vriendin geweest die de boeken niet had gelezen en ze had enkele dingen voorspeld.

Zoals Prim die doodgaat en dat Katniss Coin gedood heeft.

Verder vond ik het wel een goede film, maar het lijkt mij gewoon echt letterlijk alsof Part 1 en Part 2 in twee gesplitst waren en ik vond de opening van de film wel wat zwakjes daardoor.
    Dat met die muts ondergronds vond ik echt amazing. Die dingen waren zo vies. Ik wist echt niet wat ik me daar moest voorstellen en jakkes, dit was het niet maar oké. Ze waren echt vet vies. :')

Gelukkig heeft Finnick meer dan één regel gekregen. Hij is echt met een fight neergegaan.

Maar ben ik de enige die me echt stoort aan sommige beslissingen die ze maken? Ik kan me niet herinneren of ze in de boeken ook zo dom waren, maar soms had ik echt iets van omg wat doen jullie nu? Vooral met die pods dan. Maargoed, zal wel aan mij liggen.

If I were once a planet, you were the axis

Peeta's haar op het einde. :'D

[ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 11:36 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Firth schreef:
    Peeta's haar op het einde. :'D

HAHHAHA dat viel me meteen op :')

she believed she could & so she did

Pffff enge film. Ik heb de helft van de tijd mijn ogen dichtgehouden :'D

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik wil vanavond gaan of dinsdag, na het zien van foto's uit de film en van achter de schermen op instagram.

Heeft iemand hem in 3D gezien?

Physics is awesome

Quokka schreef:
    Ik wil vanavond gaan of dinsdag, na het zien van foto's uit de film en van achter de schermen op instagram.

Ik heb 'm in 3D Dolby Atmos gezien ^^

[ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:30 ]

take me back to the basics and the simple life

Diplodocus schreef:
    Ik ga volgende zaterdag! (: Ik zie er best naar uit.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Quokka schreef:

Ik heb hem ook in 3D gezien. Ik vond het heel vervelend, werd er heel duizelig door dus ik heb de bril maar afgezet en heb bijna de hele film met raar, wazig beeld gekeken. Echt jammer, ik had er zoveel zin in en dan gebeurt dat :/

Han såg ut så som drömmar känns som.

Ik zat al te wachten tot er een topic zou komen, haha
    Ik heb hem dinsdag gezien, part 1 en 2, dus ik had er niet echt last van dat de film zeg maar gelijk doorging waar hij in part 1 was gestopt. Kan niet wachten om hem opnieuw te zien :D