• Ik ben dus door een jongen meegevraagd naar een gala binnenkort. Nu heb ik dus een pesthekel aan hakken op een feest. Ik ben al 1.80, mn date is 2 cm kleiner en het is onhandig en pijnlijk. Ik wil dus platte schoenen. Wat staat er mooi onder een simpel zwart kort jurkje met een panty? Iets van veterlaarsjes of ballerina's?!


    live, love, learn, try, believe.

    > De hoofdletters in de titel heb ik aangepast.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou dan inderdaad voor ballerina's gaan (al vind ik het ondingen en zijn mijn voeten er zelf veel te smal voor). Veterlaarsjes zou wel kunnen, maar ziet er toch minder chique uit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandaaltjes? Ik had mooie simpele sandalen met steentjes erop.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou voor vans/lage allstars gaan.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Het is een gala, daar hoor je nette schoenen te dragen. Dus geen sneakers en veterlaarsjes lijken me ook niet zo'n goed idee. Maar dat ligt er misschien net aan hoe die laarsjes eruit zien.
    Ik zou ook voor ballerina's gaan, en anders voor schoenen met een hele lage hak.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ballerina's lijkt me de beste optie. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Coliver schreef:
    Het is een gala, daar hoor je nette schoenen te dragen. Dus geen sneakers en veterlaarsjes lijken me ook niet zo'n goed idee. Maar dat ligt er misschien net aan hoe die laarsjes eruit zien.
    Ik zou ook voor ballerina's gaan, en anders voor schoenen met een hele lage hak.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ledecky schreef:
    Ballerina's lijkt me de beste optie. (:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Een mooie zwarte lakschoen met veters kan heel leuk zijn! Zoiets?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ledecky schreef:
    Ballerina's lijkt me de beste optie. (:


    Dat denk ik ook ja! Kan dat met een zwarte panty? Want het is te koud om zonder te gaan...


    live, love, learn, try, believe.

    Ledecky schreef:
    Ballerina's lijkt me de beste optie. (:


    Ballerina's passen bij alles vind ik. Oke, bijna alles, maar toch veel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon in een spijkerbroek met sneakers gaan :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Coliver schreef:
    Het is een gala, daar hoor je nette schoenen te dragen. Dus geen sneakers en veterlaarsjes lijken me ook niet zo'n goed idee. Maar dat ligt er misschien net aan hoe die laarsjes eruit zien.
    Ik zou ook voor ballerina's gaan, en anders voor schoenen met een hele lage hak.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Je kan ook mooie open schoentjes dragen met platte zool/hele lage hak. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oooh, ik snap je trouble. Al haat ik gala's en dat soort dingen, maar dat terzijde. Ik zou ballerina's doen! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.