• En ik heb er net zo min eentje aan te bieden, maar toch blijf ik telkens reclames zien die mij daar tips bij proberen te geven. (cat)


    Ik was hier een tijdje zeer verward over tot ik me herinnerde dat ik daadwerkelijk een keer naar liften had gegoogeld. Dat was echter met de bedoeling voor een verhaal uit te zoeken wat de regels zijn voor het aantal passagiers dat in een bepaald formaat lift mag, niet met het plan er eentje aan te schaffen.

    Ben ik de enige waarvan Google denkt dat het haar wel een lift kan aansmeren? Wat is de vreemdste reclame die jullie ooit op het internet hebben gekregen vanwege jullie zoekgeschiedenis?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hah das wel erg vreemd.

    Bij mij was het internet er gedurende een lange tijd van overtuigd dat ik me vol zou smeren met make-up, omdat ik enkele nail-art filmpje heb bekeken. Buiten nagellak, draag ik niets van make-up (cat)


    What would Emma do?

    Wolfram schreef:
    Hah das wel erg vreemd.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Add-block ftw. :Y) Anders zou ik inderdaad wel erg rare reclames krijgen. Laat ik het daar maar op houden. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Add-block ftw. :Y) Anders zou ik inderdaad wel erg rare reclames krijgen. Laat ik het daar maar op houden. ^^


    Ik had met wat vrienden op de chat over een *achum* bepaalt onderwerp lopen praten....hoe dan ook ik kreeg hele rare reclames op facebook.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 16:23 ]