• Ja ik rook. Maar mijn ouders weten het niet en ze moeten het ook niet weten. Ik verstop altijd mijn sigaretten op mijn kamer en neem ze overal mee voor als ze die niet zouden vinden. Als ik weg ben met vrienden dan durf ik wel is een sigaret op te steken wanneer ik zeker weet dat er niemand van mijn familie er rond loopt of iemand die het kan gaan klikken. Maar als ik bij mijn bestie ben dan rook ik er op los. Zei zelf rookt ook maar haar ouders weten het ook niet maar mijn ouders weten wel van haar dat ze rookt. Op mijn feestje heb ik ook gerookt en waterpijp terwijl mijn ouders erbij waren maar ik weet niet of ze door hebben dat ik nu ook rook. Maar nu dat ik niet meer bij mijn bestie ben en niet meer kan roken omdat iedereen in deze buurten mij kent vind ik het echt kut. Dus weet iemand een plekje waar ik kan gaan roken op dit moment omdat ik nu echt lastig begin te worden omdat ik zonder sigaret zit. En neen ik kan niet buiten want ik zit in mijn pyjama en een slot is er niet op de badkamer. Dus heeft iemand een idee hoe ik toch stiekem kan roken? En niet roken is geen oplossing want dat kan ik niet.

    Ahg ja ik heb een oplossing gevonden.Ik wacht tot mijn ouders slapen en dan kruip ik op het dak waar ik kan roken. Maar zijn er hier nog mensen die stiekem roken?^^

    Wat dacht je van: NIET :]

    (...)
    Dan heb ik strafstudie,krijg ik een nota en moet ik een verslag maken over roken op school -.-En mijn ouders komen wel redelijk goed over een met leerkrachten dus ik weet zeker dat ze het dan gaan klikken -.- Ik wacht wel tot mijn ouders slapen en dan ga ik gewoon op het dak staan fsu Oo

    Serieus? O.O Bij ons op school mag je gewoon roken. Niemand die je ervoor over je flikker geeft.
    Njah, misschien is wachten totdat je ouders slapen dan wel de beste oplossing. Iets anders kan ik als niet-roker ook niet bedenken.


    Bored.

    gewoon niet misschien?


    <3

    ik rook ook stiekem en dan zeg ik gwoon dat ik bij een vriedin ben die ouder heeft die rookt en dan geloven ze me;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Hmm.. Deed ik ook eerst, toen ik 14 was. Heel kut, want ik kon nergens roken omdat mijn vrienden het niet woude hebben, en mijn ouders al helemaal niet! x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik had presies het zelfde.. alleen ik ben gestopt xD alleen ik heb toen een keer gewoon op men kamer gezeten.. raam open zekerwete dat er niemand keek of gewoon raam en gordijn dicht.. en dan later me halve bus deo door de kamer heen xD
    maar ik kan ook gewoon op zolder zitten daar kan niemand mij thuis zien kweet niet hoe het met jou is...
    maar ik heb wel eens gezecht van jah ik ben iets vergeten bij de suppermarkt ofzow.. of die en die vroeg of ik even buiten kon komen want die zat met iets dat hij/zij moest vertellen... dat waren mijn smoesen ... xD
    okej je dit vertellen is natuurlijk niet zow goewd mja als niet roken niet helpt...
    en nja ik deed het zelf ook .. .


    A Noble was Born in Chaos

    ik rook ook stiekem en dan zeg ik gwoon dat ik bij een vriedin ben die ouder heeft die rookt en dan geloven ze me;)

    Ik moet da ni zegge n_n mijn ouders roken zelf dus bij mij gaan ze het ni snel rieken. Maar op een plek zoals mijn kamer of so als ik daar rook, dan gaan ze het wel rieken. En da is kut -.-

    roken is niet stoer als je dat zou denken.


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik had presies het zelfde.. alleen ik ben gestopt xD alleen ik heb toen een keer gewoon op men kamer gezeten.. raam open zekerwete dat er niemand keek of gewoon raam en gordijn dicht.. en dan later me halve bus deo door de kamer heen xD
    maar ik kan ook gewoon op zolder zitten daar kan niemand mij thuis zien kweet niet hoe het met jou is...
    maar ik heb wel eens gezecht van jah ik ben iets vergeten bij de suppermarkt ofzow.. of die en die vroeg of ik even buiten kon komen want die zat met iets dat hij/zij moest vertellen... dat waren mijn smoesen ... xD
    okej je dit vertellen is natuurlijk niet zow goewd mja als niet roken niet helpt...
    en nja ik deed het zelf ook .. .

    Ieuw op mijn zolder kom ik ni of ik pis in mijn broek :')

    roken is niet stoer als je dat zou denken.

    Da denk ik ook ni, nee.

    Jaa ik ga altijd s'avonds alsmen ouders slapen naar beneden een sigaret roken, alleen als joun ouders nier roken kunnen ze er sneller achterkomen omdat hun het dan drekt ruiken maar misschien kun je dan stiekem in de hal bij de achterdeur gaan staan die een stukje open doen en dan naar buiten blazen?ö
    x


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Uit het raam hangen ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    roken is niet stoer als je dat zou denken.


    neen okej maar ik deed het niet omdat het stoer is ofzow nja was gewoon nieuwschierig over hoe het zou zijn.. en het beviel/bevalt me wel [/alleen wist ik dat het beter was te stoppen..]
    maar ik geef toe...zo af en toe heb ik wel eens zin in een sigaret maar het is neit omdat het stoer is ofzow niet voor mij...
    maar gewoon ik vind het om eerlijk te zijn best leker ..


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    neen okej maar ik deed het niet omdat het stoer is ofzow nja was gewoon nieuwschierig over hoe het zou zijn.. en het beviel/bevalt me wel [/alleen wist ik dat het beter was te stoppen..]
    maar ik geef toe...zo af en toe heb ik wel eens zin in een sigaret maar het is neit omdat het stoer is ofzow niet voor mij...
    maar gewoon ik vind het om eerlijk te zijn best leker ..

    Bij mij was da ni echt uit nieuwschierig heid maar da was gewoon gekomen. En da gaf mij gewoon een goei gevoel ofso. En da laat u ete sneller vertere en ge valt er nog is vanaf ook XD

    (...)
    Bij mij was da ni echt uit nieuwschierig heid maar da was gewoon gekomen. En da gaf mij gewoon een goei gevoel ofso. En da laat u ete sneller vertere en ge valt er nog is vanaf ook XD

    en je krijgt er kanker van en gaat sneller dood.


    Life is a fairytale, told by an idiot.