• Ja ik rook. Maar mijn ouders weten het niet en ze moeten het ook niet weten. Ik verstop altijd mijn sigaretten op mijn kamer en neem ze overal mee voor als ze die niet zouden vinden. Als ik weg ben met vrienden dan durf ik wel is een sigaret op te steken wanneer ik zeker weet dat er niemand van mijn familie er rond loopt of iemand die het kan gaan klikken. Maar als ik bij mijn bestie ben dan rook ik er op los. Zei zelf rookt ook maar haar ouders weten het ook niet maar mijn ouders weten wel van haar dat ze rookt. Op mijn feestje heb ik ook gerookt en waterpijp terwijl mijn ouders erbij waren maar ik weet niet of ze door hebben dat ik nu ook rook. Maar nu dat ik niet meer bij mijn bestie ben en niet meer kan roken omdat iedereen in deze buurten mij kent vind ik het echt kut. Dus weet iemand een plekje waar ik kan gaan roken op dit moment omdat ik nu echt lastig begin te worden omdat ik zonder sigaret zit. En neen ik kan niet buiten want ik zit in mijn pyjama en een slot is er niet op de badkamer. Dus heeft iemand een idee hoe ik toch stiekem kan roken? En niet roken is geen oplossing want dat kan ik niet.

    Ahg ja ik heb een oplossing gevonden.Ik wacht tot mijn ouders slapen en dan kruip ik op het dak waar ik kan roken. Maar zijn er hier nog mensen die stiekem roken?^^

    STOPPEN

    Oplossing;

    1. de wc ?? xD
    2. ff naar de achtertuin ..
    3. De garagee ??

    Roken is slecht


    Life is hard and then we die

    WC? En de afzuiger aanzetten?


    Bored.

    STOPPEN


    Mee eens

    Je kan op je 40ste ofso kanker krijgen en je gezonheid gaat helemaal naar de klote

    op school?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)

    Mee eens

    Je kan op je 40ste ofso kanker krijgen en je gezonheid gaat helemaal naar de klote

    Als je rookt verhoogd het de kanker gewoon. maar iedereen kan da krijgen dusja ^^

    op school?

    Ja, op school om half 9 in de avond.
    "Dag pap en mam. Ik ga vast naar school om huiswerk te maken!"


    Bored.

    Of gwn het aan je ouders vertellen dan mag je gwn roken waar je wilt

    i cant help you
    ik heb weliss een gerookt voor proberen en het is niet vies ofseuw maar ben glukkig niet verslaafd geraakt:P(mijn moedr weet het nu dus ookxD)

    suc7;)XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    op school?

    Dan heb ik strafstudie,krijg ik een nota en moet ik een verslag maken over roken op school -.-En mijn ouders komen wel redelijk goed over een met leerkrachten dus ik weet zeker dat ze het dan gaan klikken -.- Ik wacht wel tot mijn ouders slapen en dan ga ik gewoon op het dak staan fsu Oo

    Niet op de WC , die geur gaat er niet vannaf !!


    Because Nobody Love's

    euhm, uit het raam gaan hangen & daar een sigaretje roken ? :d


    I see sunset in your eyes

    Tja ik kan je niet tegen houden, ik rook zelf ook Stiekem:X, Maarja ik heb zelf ook geen oplossing want ze wisten het laatst en toen kreeg ik geen geld meer, en toen was ik gestopt en nu ben ik weer stiekem begonnen, ik rook meestal als ik in de stad rond loop, dan is er niemand bekends in de buurt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Ja, op school om half 9 in de avond.
    "Dag pap en mam. Ik ga vast naar school om huiswerk te maken!"

    Mijn school begint om kwart na 8 :')

    Je bent 16
    Dus waarom vertel je gwn niet aan je ouders dat je rookt