Outsiders schreef:
(...)
Op school is het niet zo erg tho, want ik ben 18 en ben niet meer leerplichtig dus ja. Alleen m'n ouders zouden het niet zo op prijs stellen. :'D
Maar goed, even over je probleem. Bij dat eerste zinnetje moest ik eigenlijk meteen aan mezelf en een vriendin denken, alleen ben ik dan degene die wat afstandelijker deed, haha. Ze heeft eigenlijk geen recht om je te negeren, want je hebt helemaal niets fout gedaan, toch? Tenminste, dat kan ik er niet op uit maken. Ik weet niet of je het nog geprobeerd hebt, maar anders kan je haar misschien nogmaals een berichtje sturen? Desnoods via facebook ofzo?
En ik lees ook altijd even de reacties van andere, haha, maar die van er langs gaan vond ik ook wel een goede optie. (: Als je zeker weet dat ze thuis is, kan ze je in ieder geval niet negeren en moet ze wel met je praten.
Oooh, dat maakt het een stuk makkelijker haha.
Naja, ik heb wel iets gezegd dat ik beter niet had kunnen zeggen, maar hier heb ik later mijn excuses dan wel voor aangeboden. Niet helemaal geaccepteerd heb ik het idee
En ik heb haar gisteren(?) nog een bericht gestuurd maar dat heeft ze ook genegeerd.
En langsgaan is wel een optie ja, maar ik ben bang dat ze dat niet bepaald zal gaan waarderen
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."