Wiarda schreef:
(...)
Dus in essentie heb ik zojuist een email gekregen van mijn teamleider aan mijn rekendocente DIE IK NOG NOOIT HEB ONTMOET dat ik lui ben (?? kutwijf ik ben blijven zitten omdat ik vorig jaar met depressie en zelfmoordneigingen kampte??? DAAR WEET JE VAN???? EN NU BEN IK LUI??!??!) en blijkbaar staat dat ook in een logboek waar ik niets van wist. Blijkbaar zijn ze dus oprecht onder de impressie dat ik een luie nietsnut ben. niks geen paranoia, gewoon oprecht. Lekker vrijeschools dit man, leraren beinvloeden voordat ze de leerling uberhaupt hebben ontmoet. leuk, stickers plakken op zieke leerlingen.
godverdefuckingdomme.
ik ga mezelf dwingen niet te antwoorden maar GODVERDOMME ik ben echt ziedend
Wooow, fuck, dat is lullig. Sowieso klinkt dat niet als een goede manier om over leerlingen te praten, maar om zo'n mail van docent naar docent dan ook nog per ongeluk (als ik het goed begrijp?) aan de leerling in kwestie door te sturen geeft tegelijk een indruk van behoorlijke incompetentie. :')
Je plan A klinkt overigens als een erg goede aanpak. Hopelijk verbetert dat iets aan de situatie. Het begint te klinken alsof bij dit hele gedoe met de school jij, de leerling, een van weinige personen bent die zich volwassen kunnen gedragen.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan