@ Nakotak: Je hebt echt een prachtige lach en een enorm spontaan, lief en open gezicht.
@ Orenthal: Het gaat waarschijnlijk super raar klinken, maar de vorm van jouw lippen is echt wauw.
@ Siwon: Mag ik jouw ogen? En als we dan toch bezig zijn is je haar ook meerrr dan welkom. De firma dankt u.
@ Eavan: Je hebt echt een superdupermooie oogkleur, wauw.
@ Maddox: Je staat er nog mee ook, super gaaf!
@ Pissarro: Pretending? Het lijkt echt net echt en staat je echt onwijs goed.
@ Bjergsen: HOE CUTE. Je hebt ook echt een heel vriendelijk gezicht.
@ Deviantart: Jouw uitstraling is echt machtig mooi, evenals je lach.
@ Jasonic: Je hebt echt een keichille uitstraling, leuk!
@ Avgeropoulos: Jouw gezicht. Hier. Bitte?
@ BULLSHIPPER: Wauw, je bent echt een prachtig meisje. Wauw.
@ Criostal: Jouw lach is met stipt een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Lach alsjeblieft heel vaak en heel veel.
@ Jonty: Ik vind jou echt een enorm stoere, toffe en tegelijkertijd vriendelijke uitstraling hebben. En die trui is liefde.
@ Audacity: Je hebt echt een enorm aansprekend gezicht, knap gezicht, mijn god. + Je hebt prachtig haar.
@ Gunnulfsen: Ik zie je niet maar je kat is echt om voor te smelten - en dat komt van een hondenmens.
@ Elvenking: Die rechte pony staat je echt heel, heel goed.
@ AdoreDelano: Wat gaaf dat je jezelf zo terug ziet!
@ Scintellare: Op de een of andere manier heb jij zo'n uitstraling waar ik echt heel vrolijk van word, super lief.
@ Dorneget: Je hebt echt een heel lieve, vriendelijke uitstraling!
@ Silberhaus: Als je lacht dan lijken je ogen echt net mee te lachen, dat is zo machtig mooi.
@ Chachki: Jouw ogen zijn echt onwijs mooi. En die haar kleur staat je echt heel goed.
@ Klogavis: Je bent echt enorm knap, wauw.
@ Roxette: Voor zover ik het kan zien sta je er echt enorm goed mee. Leuke kleur ook!
@ AncaRamona: Wauw, je hebt echt een modellengezichtje.
@ TheSmartIdiot: Je hebt echt een ontzettend vrolijke uitstraling en bovendien prachtig haar.
@ Patholoog: Oef, dat lijkt me echt supergaaf om te doen! Je hebt ook echt een heel lieve, vriendelijke uitstraling. Heel mooi.
@ Trees: Daar mag je met recht trots op zijn, want hij is echt super mooi en jij bent echt superknap. Die haren, die lippen, wauw.
@ Dizcoostin: Je hebt echt schitterende ogen en prachtig, lang haar.
@ Bethesda: Het staat je echt heel mooi! Heel vrouwelijk en fancy.
@ Phoebus: Dood of niet dood, it was so worth it: het staat je echt heel goed.
@ Crater: Oe die neuspiercing staat je goed!
@ Shadow_moon: Jij hebt echt een enorm lief, vriendelijk en knap gezichtje.