Siwon schreef:
(...) Hehe, ja. And no thanks c: Alleen heeft zij meer piercings en ik weet niet of je al tatoeages hebt, maar zij dus wel hehe.
Ben nog geen 18, pas binnen 5 dagen, enkel mijn oogpotlood is getattooeerd, voorderest mocht ik niet van ouders dus ben ik nu aan het sparen voor binnenkort haha & heb buiten men lippiercing ook nog een stretch haha :p
Ben nog geen 18, pas binnen 5 dagen, enkel mijn oogpotlood is getattooeerd, voorderest mocht ik niet van ouders dus ben ik nu aan het sparen voor binnenkort haha & heb buiten men lippiercing ook nog een stretch haha :p
Permanente oogpotlood/make-up? Ik heb het daar zelf niet op, maar dat ben ik, hehe. Hmm, ik weet verder zelf ook niet goed of ik stretch wel onder piercings vind vallen hehe, maar ben er dan zelf ook niet van. :x Dat is voor iedereen wel anders; net zoals dat jij misschien mijn monroe niks vind haha.
Ben je jarig op de 25e? Haha, heb je al een ontwerp of niet? Tatoeages zijn wel erg duur Da's het enigste nadeel haha, maar het is het wel waard (als je bij een goede gaat dan).