Monteriggioni schreef:
(...)
Het lijkt me dat, als ze puur voor de status zouden gaan, ze er echt wel een helder beeld van zullen hebben. Ik neem aan dat je als moderator namelijk ook wel gaat kijken van goh, heeft dit persoon erover nagedacht wat dit allemaal inhoudt? En als ik naar sommigen, dir ik toevallig een beetje ken, kijk, heb ik echt wel de indruk dat dit een serieus team is c:
Gaat niet over de gekozen personen hoor
. Bedoel meer in de geschiedenis, en dat er dus best veel uitstroom (en daardoor instroom is). In mijn optiek is het dan gewoon niet helder, heb je dat wel: dan heb je moderators zoals Krull die gewoon blijven.
Zo'n selectie zegt in principe dat een persoon het werk zou moeten kunnen. Ongetwijfeld kan ik bijvoorbeeld een heel mooi verhaal ophangen over hoe ik briljant ben en alles goed kan, dan ben ik een mod, en vervolgens kan het zijn dat het totaal saaie shit is en ik geen zin meer heb.
Ik zou bijvoorbeeld ook wel meer openheid willen zien in de berichtenwisseling over de selectie van de gekozen mensen. Gewoon omdat het boeiend is en veel over de mensen zegt en hoe ze zich profileren. Uiteindelijk ben je moderator en moet dat gebeuren gewoon openbaar worden lijkt me zo.
Het is eigenlijk voor mij niet zo'n big deal, maar blijkbaar hier op het forum wel gezien de grote aantallen aanmeldingen. Transparantie is dan wel op zijn plek, dat geeft meteen meer begrip voor de mensen wie de keuze op sommige personen niet begrijpen.
[ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 11:25 ]
Sarah = ongewoon sexy