• MONA TOETJES FANCLUB


    Hallo en welkom bij het algemene topic voor de overheerlijke Monatoetjes!


    Dit is de plek waar je kan praten over deze heerlijke toetjes. Vertel over je favoriet, wees kritisch op de andere toetjes en laat ons ook zeker weten wat jij vindt van het toetje van de maand. Mona zorgt er daarmee voor dat er fans trappelen op het begin van de maand om het zo snel mogelijk te proeven.


    De Monatoetjes die elke maand in het assortiment te verkrijgen zijn:
    • Mona Vanille
    • Mona Tompouce
    • Mona Karamel
    • Mona Dame Blanche
    • Mona Brownie
    • Mona Bitterkoekjes
    • Mona Griesmeel
    • Mona Chipolata
    • Mona Frambozen
    • Mona Citroen kwarktaart
    • Mona Spaanse mandarijn

    Toetje van deze maand (februari):
    Mona monchou



    Wat vind jij van dit toetje van de maand? Vertel jouw kritische mening en geef een eind cijfer! Aan het einde van de maand zal het gemiddelde cijfer van de monatoetjesfans in dit topic bekend worden gemaakt.

    Het cijfer voor de Mona pepernoten is een 7,6!
    Het cijfer voor de Mona crème brûlée is een 5,5!
    Het cijfer voor de Mona chocolade trio is een 5,6!

    De Monatoetjes fans:
    - Charbonneau x Annemarije x 18 x
    - Inagua x Wendy x 17 Mona Bitterkoekjes
    - Meraki x Marleen x 19 x Mona Citroen kwarktaart
    - Rosencrantz x Margot x 21 x Mona Citroen kwarktaart
    - Sherrinford x Sophie x 18 x Mona Brownie
    - FirefIy x Marjolein x 15 x
    - Debbaut x Jarne x 16 x Mona Griesmeel
    - SecondStar x Danique x 22 x Mona Frambozen
    - Gayle x Sarita x 18 x Mona Tompouce
    - Antiheld x Thomas x 23 x Mona Griesmeel
    - Reigns x Sylvie x 21 x
    - Eshkeri x Erieka x 20 x Mona Bitterkoekjes
    - HalfBloodPrince x Sharon x 21 x Mona Tompouce
    - Hamily x Evi x 22 x Mona Griesmeel
    - MrsNeymessi x M. x 14 x
    - JamesPotter x Femke x 18 x Mona Griesmeel
    - Ellaria x Fabiënne x 17 x Mona Frambozen
    - Neophema x Felicia x 20 x Mona Bitterkoekjes

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 19:54 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mercader schreef:
    (...)

    Het ontbrak wel een beetje aan kleine stukjes pepernoot, vond ik zelf.


    jaaa, maar die worden waarschijnlijk zompig als je ze er van te voren al in flikkert


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu zijn er geloof ik in totaal 4 cijfers uitgebracht voor de pepernoot mona. Hopelijk komt daar nog wat bij! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Wat ik wel niet over heb voor die Speciale Feestdagen Mona Tiramisu is ongelofelijk. We gingen naar de Jumbo en naar de Aldi. Vervolgens gingen we een parkeerplaats dinges op bij de AH ergens verder op. Binnen 15 minuten is het gratis, dus ik ren in de regen die auto uit de winkel in en ga op een ren modus door die winkel en probeerde mijn glimlach in bedwang te houden bij al die mona toetjes. En toen was ik gefrustreerd, want ik kon de tiramisu niet vinden.. maar gelukkig heb ik 'em! Straks proberen! I am so happy. Worth it.


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Wat ik wel niet over heb voor die Speciale Feestdagen Mona Tiramisu is ongelofelijk. We gingen naar de Jumbo en naar de Aldi. Vervolgens gingen we een parkeerplaats dinges op bij de AH ergens verder op. Binnen 15 minuten is het gratis, dus ik ren in de regen die auto uit de winkel in en ga op een ren modus door die winkel en probeerde mijn glimlach in bedwang te houden bij al die mona toetjes. En toen was ik gefrustreerd, want ik kon de tiramisu niet vinden.. maar gelukkig heb ik 'em! Straks proberen! I am so happy. Worth it.


    Whahahaha Anne toch


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als er nog iemand het toetje van de maand november heeft gegeten, dan mag die gerust een cijfer achterlaten! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Mona pudding is btw ook in de aanbieding bij de ah! ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Urgh, ik lees nu dat de stroopwafelpudding van Mona uit het assortiment is? Dat was mijn favoriet. Citroenkwark van Mona is ook weg. :l


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Urgh, ik lees nu dat de stroopwafelpudding van Mona uit het assortiment is? Dat was mijn favoriet. Citroenkwark van Mona is ook weg. :l

    Dat zijn geen leuke grapjes van mona. Stomme mona ):.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor de maand november zijn er maar vier stemmen totaal binnengekomen voor het pepernoten toetje. Hopelijk wordt het andere toetje een groter succes onder de Q-ers. Het gemiddelde cijfer van de maand november is een 7,6! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Het pepernoten toetje is het eerste Mona toetje dat ik gegeten heb en ik ben helemaal fan (:


    16 - 09 - '17

    Toetje van deze maand (december):

    Mona crème brûlée!



    Wat vind jij van dit toetje van de maand? Vertel jouw kritische mening en geef een eind cijfer! Aan het einde van de maand zal het gemiddelde cijfer van de monatoetjesfans in dit topic bekend worden gemaakt.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, wat leuk Sylvie! Wil je op de lijst?

    Ik heb net het toetje van de maand december gegeten. Ik vind het toetje heel machtig. Het is dit keer niet luchtig, maar juist stevig. De smaak is eigenlijk alleen maar karamel. Ik vind het eigenlijk hetzelfde smaken als het Karamel toetje dat Mona ook heeft. Mijn verwachtingen lagen hoger. Ik geef dit toetje een 5.


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Oh, wat leuk Sylvie! Wil je op de lijst?

    Ik heb net het toetje van de maand december gegeten. Ik vind het toetje heel machtig. Het is dit keer niet luchtig, maar juist stevig. De smaak is eigenlijk alleen maar karamel. Ik vind het eigenlijk hetzelfde smaken als het Karamel toetje dat Mona ook heeft. Mijn verwachtingen lagen hoger. Ik geef dit toetje een 5.


    Ja hoor, is goed (:


    16 - 09 - '17

    Mag ik op de lijst? Mijn all-time favorieten zijn: Mona Brownie, Bitterkoekjes en Citroen Kwarktaart


    26 - 02 - '16

    Delfino > Thominho


    16 - 09 - '17