• MONA TOETJES FANCLUB


    Hallo en welkom bij het algemene topic voor de overheerlijke Monatoetjes!


    Dit is de plek waar je kan praten over deze heerlijke toetjes. Vertel over je favoriet, wees kritisch op de andere toetjes en laat ons ook zeker weten wat jij vindt van het toetje van de maand. Mona zorgt er daarmee voor dat er fans trappelen op het begin van de maand om het zo snel mogelijk te proeven.


    De Monatoetjes die elke maand in het assortiment te verkrijgen zijn:
    • Mona Vanille
    • Mona Tompouce
    • Mona Karamel
    • Mona Dame Blanche
    • Mona Brownie
    • Mona Bitterkoekjes
    • Mona Griesmeel
    • Mona Chipolata
    • Mona Frambozen
    • Mona Citroen kwarktaart
    • Mona Spaanse mandarijn

    Toetje van deze maand (februari):
    Mona monchou



    Wat vind jij van dit toetje van de maand? Vertel jouw kritische mening en geef een eind cijfer! Aan het einde van de maand zal het gemiddelde cijfer van de monatoetjesfans in dit topic bekend worden gemaakt.

    Het cijfer voor de Mona pepernoten is een 7,6!
    Het cijfer voor de Mona crème brûlée is een 5,5!
    Het cijfer voor de Mona chocolade trio is een 5,6!

    De Monatoetjes fans:
    - Charbonneau x Annemarije x 18 x
    - Inagua x Wendy x 17 Mona Bitterkoekjes
    - Meraki x Marleen x 19 x Mona Citroen kwarktaart
    - Rosencrantz x Margot x 21 x Mona Citroen kwarktaart
    - Sherrinford x Sophie x 18 x Mona Brownie
    - FirefIy x Marjolein x 15 x
    - Debbaut x Jarne x 16 x Mona Griesmeel
    - SecondStar x Danique x 22 x Mona Frambozen
    - Gayle x Sarita x 18 x Mona Tompouce
    - Antiheld x Thomas x 23 x Mona Griesmeel
    - Reigns x Sylvie x 21 x
    - Eshkeri x Erieka x 20 x Mona Bitterkoekjes
    - HalfBloodPrince x Sharon x 21 x Mona Tompouce
    - Hamily x Evi x 22 x Mona Griesmeel
    - MrsNeymessi x M. x 14 x
    - JamesPotter x Femke x 18 x Mona Griesmeel
    - Ellaria x Fabiënne x 17 x Mona Frambozen
    - Neophema x Felicia x 20 x Mona Bitterkoekjes

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 19:54 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Als er saus bij zit, gaat hij op een bordje. Anders uit de bak hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb ze nu! Ik zal wel inhalen wat ik gemist heb. Ik eet ook uit het pak (voor wat die ene keer waard is ;D).


    What would Emma do?

    Disgust schreef:
    (...)
    Ik wil huilen van jaloezie. :c Wil je op de lijst? En laat je een cijfer achter over de Mona pepernoot pudding?


    Ik probeer de pepernootpudding zodadelijk na het eten (A) Tiramisu is voor later deze week ghehe.
    De lijst is prima. Mijn favoriet is nog altijd de classic griesmeel, nom. Al is het moeilijk om een echte winnaar aan te wijzen, bij mij is het meer in periodes. De brownie heb ik ook wel regelmatig in huis, maar op dit moment ben ik daar even weer zat van (A)



    Ik eet trouwens vaak uit het bakje zelf, tenzij er saus bij zit, dan op een bord.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik eet altijd dus van het bord af. Maar ik heb meestal tompouce en die heeft saus. Als ik het toetje op heb lik ik heel classy het bord schoon en daarna lepel ik de bak nog extra uit want er zit altijd nog wat saus in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik eet altijd dus van het bord af. Maar ik heb meestal tompouce en die heeft saus. Als ik het toetje op heb lik ik heel classy het bord schoon en daarna lepel ik de bak nog extra uit want er zit altijd nog wat saus in.

    Ik ben altijd veel te wanhopig met de saus uit het bakje schrapen. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik doe mee met de van-het-bord-eters. Op die manier kun je de pudding ook lekker laten shaken, ghehe. :Y)


    everything, in time

    Ok de pepernoot variant is best lekker, alleen herken ik eigenlijk totaal de pepernoot niet. Het smaakt een beetje als speculoos in puddingvorm (:
    Nu lijkt dat op elkaar, maar eigenlijk ook niet.

    Ik geef het een 7.


    Sarah = ongewoon sexy

    Gayle schreef:
    Ik eet altijd dus van het bord af. Maar ik heb meestal tompouce en die heeft saus. Als ik het toetje op heb lik ik heel classy het bord schoon en daarna lepel ik de bak nog extra uit want er zit altijd nog wat saus in.


    Dit doe ik dus ook als ik alleen ben, stijlvol as hell. Als er iemand bij is, dan doe ik onverschillig als er nog een restje op het bord en in het bakje zit. Dan gooi ik het met een zwaar schuldgevoel weg.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dit doe ik dus ook als ik alleen ben, stijlvol as hell. Als er iemand bij is, dan doe ik onverschillig als er nog een restje op het bord en in het bakje zit. Dan gooi ik het met een zwaar schuldgevoel weg.


    Ik eet geen mona toetjes als andere erbij zijn. Dan moet ik delen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik eet geen mona toetjes als andere erbij zijn. Dan moet ik delen.


    Ik heb daar wel een oplossing voor, 2 kopen :D.
    Of een partner/vriendin/vriend/hond/kat/familielid zoeken die er te gezond voor is


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik heb daar wel een oplossing voor, 2 kopen :D.
    Of een partner/vriendin/vriend/hond/kat/familielid zoeken die er te gezond voor is


    Als ik er twee koop dan wil ik ze alle twee opeten. Oh, met mijn vriend deel ik wel maar daar lik ik ook gewoon het bord af. Geen schaamte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik eet het uit een groter schaaltje, zodat de saus ook onder de pudding kan lopen haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Geweldig, dankzij jullie heb ik een verslaving!


    What would Emma do?

    Ik heb zojuist de Dame Blanche variant gehad. Die is toch wat ondergewaardeerd volgens mij. :c


    everything, in time

    Diplodocus schreef:
    Geweldig, dankzij jullie heb ik een verslaving!


    You are very welcome :Y)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon