• Ben ik de enige die zich nét niet ziek voelt, maar eigenlijk ook nét niet beter en dus maar lekker door kwakkelt? Vast niet, het is deze tijd van het jaar weer... Helaas ben ik altijd degene die dan gevat wordt door extreme verkoudheid, verschrikkelijke hoestbuien, keelpijn alsof er messen in je keel zitten en hoofdpijn van hier tot Tokio. Lage weerstand, supervervelend... En dat in de tentamens.

    Lekker even zeuren, haha. Wie doet er met me mee?


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Precies hetzelfde als jou. Ik hoest normaal gesproken nooit en nu ineens wel, echt kut.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Precies hetzelfde als jou. Ik hoest normaal gesproken nooit en nu ineens wel, echt kut.


    Jaa dat hoesten is misschien nog wel het meest vervelende! Ik heb vannacht echt uren wakker gelegen omdat ik telkens moest hoesten als ik bijna in slaap was D:


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Ik zit er nog op te wachten :'D
    Uit jarenlange ervaring weet ik dat ik altijd in november (en in maart) voor een 3/4 tal dagen echt geveld wordt door het ziek-zijn en kamp met 41+°C koorts, keelpijn, hoofdpijn, gesnotter, voorhoofdsholteontsteking, oorontsteking, spastische darmen en nog wat ongemakken waardoor ik eigenlijk echt meer dood wil gaan in bed dan wat anders, maar ik heb helaas de luxe niet om 3/4 dagen dood te gaan op het gemak dus 'kwakkel' ik die paar dagen als een echte zombie rond - leed dat mama-zijn heet en het feit dat ik een huishouden draaiende moet houden :'D
    Maar afgezien van die 3/4 dagen 2x in het jaar echt ziek-zijn heb ik er verder weinig tot geen last van. In tegenstelling tot m'n vriend, want die is dus zo weken aan een stuk nét niet nét wel ziek en dat ook op wat meer regelmatige basis, waardoor die vooral verkouden en hoestend blijft door kwakkelen, zoals je zelf beschrijft in je beginpost XD
    En tja, ik verkies dan toch echt wel die enkele heel zware dagen dan alle weken aan een stuk me hondsellendig te moeten voelen door een stomme verkoudheid.
    Dus je mag zeker zeuren erom ^-^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bwuh, de laatste paar jaren heb ik dat soms echt een half jaar in totaal last van zoiets :/ Mijn lichaam is niet meer wat het is geweest helaas..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niezen en buikpijn, dat is hetgeen dat me al twee/drie dagen irriteert.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 23:40 ]


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Niezen en buikpijn, dat is hetgeen dat me al twee/drie dagen irriteert.


    Aah een andere variant ;p


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Ik was zo verkouden dat m'n stem weg was, zo'n week geleden ongeveer. Nu is ie er wel weer maar ik hoest nog steeds en het voelt alsof er iemand met een mes in m'n keel zit te stekenp


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly